Ga naar inhoud

ontvang geen mail met windows mail


odil

Aanbevolen berichten

Ik moest 2 onderdelen instaleren, namelijk service pack 2 en één of ander platforum.

Dit heb ik gedaan, ook windows update gedaan via start/zoekvenster maar ik zie geen verschil, ik blijf met windows live zitten?

Pc heb ik uiteraard heropgestart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik gedaan maar ik blijf met mijn oude mailprogramma zitten en de mail van het alfanet account krijg ik ook nog niet binnen.

Ik heb al 3x op die link geklikt en hij vraagt steeds om windows platform te downloaden, dat heb ik intussen al 3x uitgevoerd ???

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-live/essentials-install-windows-platform-update-ui

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gevonden :-)

Ik dacht dat windows mail een andere layout zou krijgen, maar windows live mail moest ik dus zoeken in mijn programma's.

Ik heb nu dus 2 mail programma's, windows mail en windows live mail.

Probleem met het ontvangen van e mails op het account van alfanet is nog niet opgelost, maandag even bellen met alfanet en zien of zij een oplossing weten.

Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.