Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zou toch eens een grondige ontstoffing uitvoeren dit om te kijken of er enige verbetering uit voort vloeit.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ahum, het nam dus een zekere tijd in beslag en ondertussen heb ik alle stof eens uitgeblazen maar nu het vreemde fenomeen dat ik blue screens krijg. Eerst dacht ik aan een harde schijf en toen verwees de blue screen naar een programma par2.exe wat gebruikt wordt bij sabnzbdplus en ik heb dat sindsdien niet meer gebru!kt en nu blijkt na een paar minuten nog steeds hoge cpu temperatuur. Ik heb wel de koeler er niet afgenomen, beetje schrik voor mijn onhandigheid :-) maar is dat eigenlijk nodig? Ik heb een speccy bestand online geplaatst nu juist, dus kan u me nog verder enige tips geven wat ik kan doen? Het ligt waarschijnlijk toch aan een te hoog cpu-temperatuur, neen?

http://speccy.piriform.com/results/dMpR1TDVEyTGEW3BzwkiUSl

- - - Updated - - -

http://speccy.piriform.com/results/fOB3IRbadZ758AlhCiRaVmZ

En dit is een een paar minuten later als ik de virusscanner gestopt had die bezig was met scannen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je onderstaande eens uitvoeren voor je BSOD's?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.