Ga naar inhoud

Help! Computer doet enorm vreemd!


Aanbevolen berichten

[ATTACH]23134[/ATTACH]

[ATTACH]23136[/ATTACH]

[ATTACH]23137[/ATTACH]

[ATTACH]23138[/ATTACH]

Ik krijg bij de poging tot uitvoeren van het gebeurtenislogboek de volgende melding: "C:\Windows\system32\eventvwr.exe Kan opgegeven procedure niet vinden."

Ook bij het zelf opzoeken van het bestand in de map kan ik het programma niet starten. Heb het dus weer via de veilige modus gedaan, met bovenstaande bijlagen als resultaat.

SysError.txt

AppError.txt

AppLog.txt

SysLog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Blijkbaar is je windows zodanig ontregeld dat je enkel nog in veilige modus kan opstarten en werken.

In veilige modus kan je echter niet alle functies van windows gebruiken.

Ik vrees dat een herinstallatie de enige oplossing is :sad

Heb je bij de ingebruikname van de pc een set herstelschijven gemaakt of kan je via start - alle programma's iets vinden van de fabrikant van de pc om een herstel te doen naar de fabrieksinstellingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kweezie, bedankt voor al je hulp. Helaas heeft het niet mogen baten. Ik heb de windows installatie cd erbij gepakt en de computer opnieuw geïnstalleerd (met nogal wat moeite omdat schijnbaar zelfs de boot order wat aangepast).

Hij functioneert nu weer naar behoren. :) Ik zal het topic als 'opgelost' markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.