Ga naar inhoud

Is deze laptop goed als muziekcomputer voor een DJ


odil

Aanbevolen berichten

Zo simpel kan het zijn Asus maar je moet het weten.

Ik heb quiktime en Apple push uitgevinkt want dit is denk ik niet nodig om mee op te starten, geen idee wat Apple push is.

Itunes heb ik niet uitgevinkt maar om te draaien heb ik dit ook niet nodig, dit gebruik ik enkel thuis om aankopen te doen, mijn cd's te importeren en mijn muziek op orde te zetten (in het juiste mapje plaatsen)

Verder zie ik niets van andere programma's mee opstarten, maar het kan ook haast niet want buiten traktor pro staat er niets geinstaleerd, ik hou die laptop zo proper mogelijk dus geen overbodige rommel.

Het speccy logje van de HP's zal voor morgen zijn, ik ben ze vergeten op te halen in het terug keren naar huis :argh:

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop net gaan ophalen en omdat hij nog in de verpakking zat heb ik die eerst moeten instaleren.

De laptops heb ik op het werk gekregen als cadeau, maar nu ik er ermee werk weet ik al zeker dat ze terug de kast ingaan want ik werk er niet graag mee, te klein toetsenbord niet mijn ding.

Hier dan toch het speccy logje: http://speccy.piriform.com/results/6nIjlgBHZhZTmUJXzdkNfgh

EDIT:

Ik zie ook dat ze qua systeem niet aan mijn asus kunnen tippen, zeker niet goed om mee te werken als dj.

Deze laptops gaan meteen terug de kast in, tot ik er iemand een plezier mee kan doen :-)

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.