Ga naar inhoud

werkelijke downloadsnelheid


dspark

Aanbevolen berichten

Dag, ik wou hier eens vragen tegen welke snelheid jullie kunnen downloaden. Niet de zogezegde snelheid die testprogjes beloven of providers maar de werkelijke snelheid.

Je mag erbij zetten wat je abonnement en provider is maar dat moet niet.

Mijn snelheid is 3.5 mbit/sec en ik zit bij belgacom met internet intense met een bekabelde installatie.

Theoretisch zou dit veel sneller moeten zijn, maar misschien halen alle mensen in de realiteit veel lagere snelheden , vandaar dit vraagje om te weten of ik naar een probleem moet zoeken of niet. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

met werkelijke bedoel ik de maximum snelheid die je ooit bereikt hebt om te downloaden.speedtest zegt dat ik 25 mbit/sec haal, maar in de praktijk heb ik nog nooit van geen enkele website of gecombineerd met verschillende downloadtoepassingen zoals een torrent en tegelijkertijd iets van een nieuwsgroep meer dan 3.5 mbit/sec gehaald. het lijkt mijn maximum te zijn en net daarom wil weten of mijn snelheid nu eigenlijk heel goed is of net heel slecht in vergelijking met anderen. zo kan ik zien of er een probleem is waar ik naar op zoek moet gaan of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het resultaat van Speedtest in dezelfde grootte-orde ligt als de downloadsnelheid die je moet behalen volgens je abonnementsformule bij je provider is je internetverbinding in orde en ligt daar alvast niet de oorzaak.

Wat betreft vragen in verband met het downloaden via torrents / nieuwsgroepen moet ik je attent maken op de forumregels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo dpark,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.