Ga naar inhoud

Asus K55VD start traag op


Cooni

Aanbevolen berichten

Bedankt Kape,

Er werd niets gevonden..

Logje :

Emsisoft Emergency Kit - Versie 3.0

Laatste Update: 19-12-2012 20:56:27

Scaninstellingen:

Scantype: Diepe scan

Objecten: Rootkits, Geheugen, Sporen, C:\, D:\

Detecteer riskware: Uit

Scan archieven: Aan

ADS Scan: Aan

Bestandsextensiefilter: Uit

Geavanceerde cache: Aan

Directe schijftoegang: Uit

Scan gestart: 19-12-2012 20:57:33

Gescand 465736

Gevonden 0

Scan geëindigd: 19-12-2012 23:28:30

Scantijd: 2:30:57

Grts,

Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het opstarten duurt in mijn beleving nog steeds langer dan toen ik de PC voor het eerst had...

En het zwarte scherm krijg ik nog steeds, echt raar...

Dat zwarte scherm is toch niet normaal ?

Het is vooral na het aanmelden (wachtwoord ingevoerd) dat ik vind dat het lang duurt.

Grts,

Niels

aangepast door Cooni
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me - op het eerste zicht - niet zo te zijn dat er te veel programma's opstarten. Je zou het volgende eens kunnen proberen:

Download Soluto. (klik er op)

Klik op I Agree – Install. Wacht in het scherm wat daarop volgt. Na 30 seconden verdwijnt dit scherm en installeert Soluto verder. Tijdens dit proces kan je je pc normaal gebruiken.

Als je wilt zien hoever Soluto is met installeren druk je met de rechtermuisknop op het icoontje soluto.png rechts onderin op de taakbalk en kies je voor ‘Open’.

Als de installatie voltooid is zal Soluto vragen om opnieuw op te starten. Sla alle programma’s die je open hebt staan op, en klik op Reboot PC Now.

Als de pc opnieuw opgestart is open je Soluto en klik je op ‘Chop Boot’. Daar kan je programma’s uitsluiten van het opstarten.

Voor een uitgebreide handleiding hierover klik je Hier. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kape,

Ik heb problemen met Soluto.

Ik krijg de vraag om te rebooten niet.

Heb hem dan zelf heropgestart, niets van kader die opkomt.

Als ik Soluto start wordt ik doorverwezen naar een site, daar kan ik vanalles instellen.

Maar om de programma's die opstarten bij het opstarten van de PC te wijzigen staat ook op de site dat dit enkel na reboot gaat.

En op de site kan ik toolbars inschakelen in miin browser (Chrome).

Hier staan claro, funmoods enz ook tussen.

Wil dat zeggen dat er toch nog sporen hiervan op mijn PC terug te vinden zijn ?

Mvg,

Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van Claro en Funmoods is een aanduiding dat er inderdaad in je Chrome nog sporen van deze "boosdoeners" te vinden zijn. Ga eens rechtbovenaan naar de "Instellingen" van Chrome en kijk daar eens bij Extensies. Mogelijk zitten ze daar ... en kan je ze daar uitschakelen of verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe het komt maar vanmorgen bij het opstarten begon Soluto te draaien ! :)

Volgens Soluto zou mijn PC nu in 2:49 minuten moeten opstarten, komende van 3:18...

Ik zag wel da Avast Antivirus veel gebruikte, meer dan 20 seconden, bij het opstarten.

Zou ik er goed aandoen om een andere Antivirus te installeren of gebruiken die allemaal ongeveer evenveel ?

Wat betreft Funmoods, Claro en Bingbar :

Die zijn nergens terug te vinden bij de extensies of eender waar in de instellingen van Chrome.

Volgens Soluto zijn ze ook uitgeschakeld dus ik denk niet dat deze nog een probleem vormen..

Ik denk dat ik er gewoon mee zal moeten leren leven dat mijn PC niet in 1 minuut opstart ? :flute:

Mvg,

Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.