Ga naar inhoud

Computer>OS(C:)>Windows>system 32>


hugobetty

Aanbevolen berichten

Hallo,Ik heb een probleem. Verleden week heb ik Windows 8 geïnstalleerd. Tot daar geen enkel probleem. Vandaag had ik problemen met mijn Bleutooth Logitech V470 muis en ik werd aangeraden om op de website van Logitech de versie windows 8 (Logitech Setpoint 6.51) te downloaden. En oeps daar kwamen de problemen. Mijn muis werkte toch nog niet maar bovendien kreeg ik ook problemen met het touchpad van mijn Portable HP Pavilion DV7-1050eb. Maar wat nog erger was, ik krijg telkens een scherm op mijn PC met in de Balk System 32 en in de adresbalk Computer>OS(C:)>Windows>system 32> En dit scherm krijg ik niet meer weg, zelfs als ik de PC terug opstart. Bovendien kan ik het programma Logitech Setpoint 6.51 niet meer van mijn PC verwijderen, toch niet vanuit mijn configuratiescherm. Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan moet de geïnstalleerde software van vandaag toch weg zijn?

Geraak je nog volledig in Windows?

Indien dat venster met die adresbalk nog verschijnt maak er dan een printscreen van en plaats dat in een volgend bericht.

Hoe je die printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die printscreen kan plaatsen in je volgend bericht lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de PC afgezet en terug opgestart en het eerst scherm dat er verschijnt is terug mijn scherm Verkenner. Maar... nu kan ik scherm al uitzetten met de rode x. Oeps maarnNa een minuutje of zo krijg ik terug het zelfde fenomeen. 2 schermen Verkenner zoals ik je heb opgestuurd en ik kan ze terug niet laten verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer voor alle zekerheid eerst onderstaande uit:

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten (lees eerst de rode tekst!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.