Ga naar inhoud

Versnellen Laptop


PCBoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zou gewoon een uurtje internetten zonder te downloaden, verplaatsen, ... Gewoon wat rondsurfen (of de pc een uurtje achterlaten) totdat het gedaan is.

Het proces halverwege onderbreken door op Annuleren te drukken, zou ik niet doen. Gewoon in één keer laten doen. Hoe lang het duurt hangt af van de vrije ruimte op je harde schijf. Is er nog heel veel vrije ruimte, zal het langer duren. Is je schijf bijna vol, duurt het niet zo lang. Reken op een uur of langer. Surfen op internet mag tijdens het proces!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog andere methodes

Wat betreft de foute waarde van Spacesniffer bij de prullenbak, dat kan opgelost worden door de vrije ruimte te wissen door ccleaner.

Heb je voldoende geheugen? Vind je dat je pc traag is? Vind je dat de pc te traag opstart? Met Bootracer kan je testen hoe snel je pc opstart. Geef het resultaat door.

Met speccy kan je een hardware-overzicht maken zodat onze analysten je hardware kunnen nakijken.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de info over BootRacer is nagelezen. Er staat dat de muis en toetsenbord niet gebruikt mogen worden! Waarom mag dit niet? Wat als ik dat wel doe?

- - - Updated - - -

Heb even hier gekeken, even over "uitschakelen van HD" en "Superfetch".

Wat is superfetch (mag blijkbaar gewoon uitgeschakeld worden)?

Als ik de harde schijf niet uitschakel, blijft mijn laptop dan niet op batterij draaien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even hier gekeken, even over "uitschakelen van HD" en "Superfetch".

Wat is superfetch (mag blijkbaar gewoon uitgeschakeld worden)?

Als ik de harde schijf niet uitschakel, blijft mijn laptop dan niet op batterij draaien?

Let wel dat de handleiding die je gelezen hebt betrekking heeft op SSD schijven en dus NIET voor gewone HDD's telt.

Bepaalde zaken hebben op een SSD geen effect indien uitgeschakeld maar daarentegen WEL op een gewone HDD.

Dat soluto meld dat je best muis en toetsenbord niet gebruikt tijdens het bereken van de snelheid is normaal daar er anders een verkeerde berekening gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.