Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe gamepc


Silla

Aanbevolen berichten

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen
  2. Wat is mijn budget ? Maximum tot 1000€
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? Voorlopig niet
  5. Ga ik later upgraden ? Misschien later naar crossfire
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Een SSD voor windows, dan een 2de harde schijf (500GB is voldoende) USB 3.0 als het ook kan :)
  7. Ga ik zelf assembleren ? Neen
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Neen
  9. Ga ik zelf installeren ? Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Cooler Master Silencio 550
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Neen
  12. Heb ik specifieke wensen ? Blu-ray speler is niet nodig
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ? Ben van België, azerty is goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Een ideale samenstelling als Gaming PC. Een Intel Core i5 3570K processor, (met overklokmogelijkheden), samen met een stille CoolerMaster Hyper 212 koeler, 8GB aan Corsair Vengeance RAM-geheugen, geplaatst op een ASRock Pro3 moederbord met USB 3.0. Netwerkkaart zit geïntegreerd op het moederbord.

De videokaart wordt een GTX 660 Ti met stille, aangepaste koeling.

Verder heb ik met al je wensen rekening gehouden, ook heb ik een stille, efficiënte en tegelijkertijd sterke voeding uitgekozen, zodat je later nog een tweede videokaart kan bijsteken. Verder is er uiteraard nog een DVD-brander aanwezig.

Als bootschijf nemen we de Crucial m4 128GB, aangezien de Samsung 830 niet goed leverbaar is. Als je nog iets kan doorsparen, zou ik wel aanraden om een =1"]OCZ Vector te nemen, aangezien deze toch al wat sneller is.

Montage is inbegrepen.

Prettige feestdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.