Ga naar inhoud

Mat of glanzend scherm?


Timmekke

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben van plan binnenkort een nieuwe computer te kopen en dacht deze keer aan een laptop. Ik heb reeds een desktop computer maar deze zal er weldra de brui aan geven. Nu dacht ik er aan een laptop bij Medion te bestellen vermits zij toch wat minder prijzig zijn heb ik de indruk (heb beperkt budget). Je krijgt er echter de mogelijkheid te kiezen tussen een mat of glanzend scherm. Wat is de beste optie? De laptop zou vooral dienen om wat te internetten (youtube, facebook,...), Divx en Mp3 af te spelen en e-mail. Dus niet om te gamen of grafische toepassingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is de keuze tussen mat of glanzend een puur subjectieve keuze...bekijk het eens in de shop en kies datgene waar je je goed bij voelt.

Persoonlijk heb ik beiden gehad en geef ik de voorkeur aan een blinkend scherm...werk je veel buiten op je laptop dan kan je overwegen om voor een mat scherm te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Timmekke,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.