Ga naar inhoud

Flash player werkt niet


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb "mijn bestand.nl" uitgeprobeerd en blijkbaar geen problemen. Ik heb het gestuurd naar iemand die bij Telenet is en daar kunnen ze blijkbaar geen grote bestanden verwerken. ( was PPS met muziek - 40 MB) Mijn correspondent heeft alles goed ontvangen en gaf geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is opgelost wanneer ik "mijn bestand nl" gebruik. Maar deze avond wilde ik de foto's bekijken van de nieuwe website van mijn schoonzoon en dan kreeg ik terug de melding om Adobe flash Player te updaten omdat ik over een oude versie beschik.

Ik heb Adobe flash Player , laatstse versie gedownload en toch krijg ik weer die opmerking. DAT IS HET PROBLEEM.

Kijk even naar mijn eerder toegestuurde bijlagen aub.Zoals ik reeds aanhaalde: op mijn Desktop(Windows XP Home) krijg ik regelmatig updates maar hier bij W7 krijg ik dat niet. Bij sommige zaken vraagt men om Adobe Flash player te downloaden. Ik heb dat al ontelbare keren gedaan maar blijkbaar hapert er iets. Blijkt dat AFP een onderdeel is van Google Chrome ????

bekijk mijn eerder toegestuurde bijlagen aub. Er moet toch ergens iets haperen dat de AFP blokkeert of dat hij niet werkt of zo ?????

groeten,

Jean Paul

post-7222-1417705266,3395_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Internet Explorer als browser en om iets te zoeken gebruik ik tabblad van Google.

Ik zei reeds dat als ik sommige mails binnen krijg of ik ga naar een opgezocht iets via Goggle dan krijg ik soms die melding.

Kijk, als ik naar de wabsite ga en ik in via Google -eddycars (van mijn schoonzoon) dan kun je op zeker moment naar foto's gaan.

Wanneer ik dat doe dan krijg ik die melding dat ik de nieuwe Flash player moet downloaden en verder geraak ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw Google Chrome-browser heeft al een ingebouwde Adobe® Flash® Player. Deze Flash Player wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwe versie beschikbaar komt.

Klik hier voor het downloaden van de Adobe® Flash® Player-systeemplug-in. Klikhier voor instructies over hoe deze in te schakelen.

Gebruikt u een ander(e) besturingssysteem of browser?

Meer informatie over de uitgebreide ondersteuning van de Flash Player in Chrome, waaronder informatie voor developers, vindt u in deze TechNote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.