Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

post-32768-1417705275,939_thumb.jpg

- - - Updated - - -

nee er staat geen versienr achter

- - - Updated - - -

in de software bedoel ik dan

- - - Updated - - -

nu heb ik de pc herstart en staat er de updates staan klaar om te instaleren zal eens kijken wat het is dan

- - - Updated - - -

aaa dat is voor internet problemen op te lossen zal ik dat maar doen dan

update voor internet explorer voor xp KB2467659

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar hebben we de verkeerde driver te pakken, en deze is niet geïnstalleerd.

Ga eens naar apparaatbeheer en rechtsklik op je draadloze adapter en kies Eigenschappen

Ga naar het tabblad Energiebeheer en kijk eens of er een vinkje staat bij "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen"

En ja activeren is nodig, maar wacht hiermee tot je een stabiele internet verbinding hebt.

aangepast door Dasle
activatie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie geen draadloze adapter staan wel netwerkadapter daar gedaan maar er staat alleen icoon verder niks

maar dit zal ook de bedoeling niet zijn echt geen draadloze adopter te vinden

- - - Updated - - -

Jaaaaaaaa ik heb hem er staat een vinkje mag dit aparaat uitschakelen voor energie besparing dus schakel ik hem nu aan om het vinkje dan weg te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@romijo,

Wij bezien dit niet als WERK maar eerder ontspanning.

Het helpen van mensen die het zelf niet zo nauw hebben met PC's is dan ook voor ons een ontspanning.;-)

Dasle is een kei in dat wat hij doet en hij sleept je er zeker wel doorheen zodat je weldra ten volle gaat kunnen genieten van je Laptop.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.