Ga naar inhoud

extra ram geplaatst maar geen beeld en geen beep geluid ?


Aanbevolen berichten

Beste

ik speel games op mijn pc en toen ik naar windows 7 upgrade werd er meer ram geheugen gebruikt en er is een game APB reloaded die ik nu maar 5 a 10 minuten kan spele tot het spel chrashte doordat ik te weinig geheugen heb 4 gig (2latjes van 2 gig) waarvan 3.25 gig kan gebruikt worden, nu wil ik extra geheugen installeren in de overige geheugen slots (andere kleur) maar als ik dat doe krijg ik gewoon een zwart scherm een geen beep geluid.

is er een manier hoe ik dit kan oplossen ?

alvast bedankt MVG Robbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt dat Windows 3,25 Gb geheugen ziet en dat betekend dat uw Windows 7 - 32 bits is en dan kan je niet meer geheugen plaatsen.

Alleen bij Windows 7 of 8 - 64 bits kan je meer geheugen plaatsen.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

ik denk dat een foto het beste is post-31096-1417705266,2624_thumb.jpg want het is nogal vceel om te typen want ik weet niet goed welk ik moest nemen, het inderdaad een medion pc

- - - Updated - - -

Beste

ik denk dat een foto het beste is post-31096-1417705266,2624_thumb.jpg want het is nogal vceel om te typen want ik weet niet goed welk ik moest nemen, het inderdaad een medion pc

post-31096-1417705266,2181_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het MSN-nummer van je PC = 10012065...dit is dus een Medion MD8838 (ook gekend als Medion AKOYA P7300 D).

Volgens deze info van Medion kan je upgraden naar 8GB RAM wanneer je gebruik maakt van 4 x 2GB DDR2 667/800 MHz SDRAM (non ECC).

Het geheugen dat je aanhaalt in bericht 6 is niet compatibel met je PC.

Op diverse sites zijn meldingen van het niet-aanvaarden van meer dan 4GB RAM bij dit type moederbord (MS-7502), er is dus geen garantie dat de upgrade gaat slagen...Medion heeft hiervoor een bios-update voorzien, hou er echter rekening mee dat dit niet zonder gevaar is en een mislukte bios-update kan resulteren in een onbruikbare PC ! ! !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.