Ga naar inhoud

2de gmail aanmaken


Aanbevolen berichten

Ik heb al een gmail account, en een email adres, nu wil ik een 2de email adres bijmaken , maar dus met een account, als ik inlog op mijn Google account dan krijg ik weer dat scherm waar ik de naam en land en zo moet ingeven, moet ik dan de zelfde naam van mijn account opnieuw ingeven, en dan een 2de email aanmaken, en als ik dan mijn gegevens opnieuw ingeeft creëer ik dan geen 2de account, graag uw hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus al een account en e-mail adres bij gmail, ik wil alleen een tweede e-mail adres op die zelfde account, maar steeds staat er nieuwe account maken, maar nergens zie ik e-mail maken, sorry als ik het niet direkt snap, en proficiat met die video zone , die is buiten gewoon, maar daar zie ik niet juist in voor een 2de e-mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik wil gewoon een alias e-mail adres bijmaken, maar als ik dat scherm open dan krijg ik steeds account aanmaken, moet ik daar weer de zelfde namen ingeven van mijn echte account, dus ik bedoel mijn echte voornaam en naam, en dan een nieuw e-mail aanmaken, dank u voor uw begrip en uw tijd, sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag giljom,

Is het gelukt om een alias aan te maken?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.