Ga naar inhoud

PC valt spontaan uit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De foutmelding 7022 (De Windows Image Acquisition (WIA)-service is bij het starten vastgelopen) kan te maken hebben met de software of drivers voor je HP printer.

Staat je printer aan als je de pc opstart?

Probeer anders eens op te starten met de printer uitgeschakeld en kijk of je dan nog de fout 7022 krijgt.

Ga naar start - uitvoeren, typ services en klik OK

Zoek nu naar Windows Image Acquisition (WIA) en kijk of hij op automatisch of handmatig (manual) staat op op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels herstart en zonet rond 21u15 blokkeerde de PC opnieuw : hij reageerde amper. De cursor blijft secondenlang staan, springt dan naar een andere plaats om daar weer te blijven staan. Na één of 2 minuten reageert de PC totaal niet meer, ook ctrl-alt-del werkt niet en moet ik met de aan/uit knop herstarten. Enkele dagen geleden kreeg ik plots een wit scherm te zien met schuine lijnen....

logjes (waarop dit event niet te zien is) : Syserror3.txt

Help !

SysLog3.txt

AppLog3.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin te vermoden dat het iets met de videokaart/driver te maken heeft.

Kan je het merk en model of type van de pc opgeven?

Kijk ook eens bij apparaatbeheer of er soms foutmeldingen staan voor de beeldschermadapter (of andere componenten)

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.