Ga naar inhoud

vraag ivm tablet samsung galaxy tablet2 p5110


opa rene

Aanbevolen berichten

ik heb 3weken een tab2 P5110 in gebruik

ik krijg nu bij aanraken scherm regelmatig een rode lichtflits ; of af en toe zelfs een volledig rode rand rondom het scherm

voornamelijk bij aantikken aan de rechterkant krijg ik die rode lichtflits(en)

is dit normaal ? war is een mogelijke oorzaak ? moet ik de tablet binnenbrengen ?

de flits komt met een regelmatige intervan, telkens na enkele minuuten

bedankt voor reakties

opa rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag opa rene,

welkom op PCH.

Zet de tablet eens terug naar zijn fabrieksinstellingen, indien het probleem nadien nog optreedt is het aangewezen dat je het toestel aflevert bij de verkoper voor een nazicht/herstelling onder garantie.

Hoe je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen brengt kan je lezen in deze handleiding, neem deze dan ook door voor je er aan begint:

Selecteer in de lijst met applicaties Instellingen → Back-up maken en terugzetten → Standaardgegevens herstellen → Apparaat resetten → Alles verwijderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Jammer dat mensen na vraagstelling en aangeboden oplossing niet meer reageren.....:dong:

Heb zelf gisteren deze tablet gekocht.Ga mij nu bezighouden om er mee te leren werken.

Indien problemen , vind ik hier zeker een oplossing.

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat mensen na vraagstelling en aangeboden oplossing niet meer reageren.....:dong:

In "het échte leven" praat je regelmatig tegen muren maar op een forum is dat niet anders, ondanks alle moeite die je doet: zowel als tipgever als als vraagsteller... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.