Ga naar inhoud

"Firefox is al actief, maar reageert niet"


Aanbevolen berichten

Sinds ik eergisteren de laatste versie 18.0.1. van FIREFOX heb gedownload, krijg ik voortdurend het bericht "Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.".

Als ik dan het systeem heropstart, is het probleem opgelost ... tot het zich (vrij vlug) opnieuw voordoet.

Wat moet ik doen om dit vervelend en irritant probleem op te lossen?

Hoe kan ik desnoods terugkeren naar de vorige versie van Firefox waarmee ik geen probleem had ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles lijkt plots weer te functioneren zoals vroeger.

Kan het zijn dat er ondertussen een automatische update is uitgebracht door Firefox ?

Als het probleem zich weer zou voordoen, raad ik je ook aan om je Firefox profiel te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Hier lees je hoe dat moet. Ook de stappen in bericht 2 kan het probleem oplossen. Het lijkt ingewikkeld, maar als je het stap-voor-stap volgt, valt het best mee!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na alles geprobeerd te hebben wat hierboven was voorgesteld, heb ik uiteindelijk een oplossing kunnen vinden met de medewerking van een kennis-informaticafreak. Het oplossen van het probleem is immers kennelijk afhankelijk van sommige individuele parameters die niet noodzakelijk toegankelijk zijn voor amateurs zoals ik.

Alvast nogmaals dikke merçi aan Asus & Kurtt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.