Ga naar inhoud

"No imput Signal" en geluid blijft hangen


Jordie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb nu sinds ik mijn computer heb telkens hetzelfde probleem. Iedere keer als ik een videogame speel valt mijn scherm uit en dan blijft het geluid hangen. Dit gebeurt bij ieder spel dat ik speel behalve "Company of Heroes". Dit is ook al eens gebeurt wanneer ik Google Earth gebruikte en het gebeurt soms binnen een minuut. Het langste dat ik kon spelen zonder dat mijn computer bevroor en het scherm connectie verloor was een half uur. Ik denk dat het aan mijn grafische kaart ligt aangezien mijn scherm en geluid nogal raar doen maar ik heb geen idee wat het is of hoe ik het moet oplossen.

Ik heb mijn grafische kaart al eens schoon gemaakt, mijn drivers geüpdatet voor mijn videokaart en mijn audio, ik heb mijn temperatuur gemeten en het werd maximum 90° en ik heb al verschillende soorten kabels geprobeerd (HDMI, VGA). Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen en ik zoek nu al naar een oplossing voor meer dan een maand en een nieuwe computer is spijtig genoeg geen optie.

Alle hulp is zeer gewaardeerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die computer van mijn vader gekregen omdat de mijne kapot is gegaan. Ik heb deze nu al een maand of twee, maar de computer zelf is ongeveer 4 jaar oud.

Je zegt trouwens dat de temperaturen wat aandacht kan gebruiken. Hoe bedoel je, want ik weet niet echt wat de normale temperatuur is van een computer.

aangepast door Jordie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schoonmaken van de graka is zeker niet voldoende,voer dus zeker ook even onderstaande uit.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens gaan kijken of er winkeltje is die mijn computer kan schoonmaken, want ik heb nog nooit mijn computer compleet uit elkaar gehaald. Ik zal over ongeveer 2 weken iets laten weten want volgende de week is het krokus vakantie en dan heb ik wat tijd.

Al bedankt voor de hulp tot nu toe. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.