Ga naar inhoud

hoe kan ik mijn emaildressen van outlook express in outlook 2007 importeren


beun_co

Aanbevolen berichten

hallo, is er iemand die een idee heeft voor mijn volgend probleem? ik zou al mijn emailadressen moeten kunnen overzetten naar mijn andere pc waar windows 8 op staat en waar ik outlook 2007 heb op staan. Ik heb die mailadressen dringend nodig op mijn nieuwe pc

kan er mijn aub iemand helpen?

mvg beunco

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ,het probleem is dat ik de emailadressen van mijn oude pc waar xp (outlook express) op staat zou willen overzetten naar mijn nieuwe pc met windows 8 waar ik office 2007 op gezet heb en ik outlook 2007 gebruik voor mijn mail. Hoe kan ik mijn probleem dan oplossen want in uw link moeten beiden programma s op dezelfde pc staat op de mailadressen te kunnen overnemen.

mvg beunco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag beun_co,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.