Ga naar inhoud

Rogue Corrupt Disk verwijdert, maar internet traag


Aanbevolen berichten

Pf, ik begrijp er niets van. Daarstraks is mijn laptop opeens 'uitgevallen, hij herstartte maar er kwam opstartherstel. Uiteindelijk geeft hij de mededeling dat hij niet kan herstart worden. Windows normaal opstarten lukt ook niet meer want dan herstart hij telkens. Systeemherstel lukt ook niet, hij herstart steeds.

Wat kan ik doen? Wat raad je aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het probleem is opgelost denk ik... :-)

Niet helemaal hoe ik wou natuurlijk, aangezien mijn laptop gewoon soort van 'gereset' is via Acer erecovery manager.

Hij heeft mijn bestanden normaal gezien wel opgeslagen, zo heb ik althans aangevinkt.

Kan ik deze bestanden zonder gevaar terugzetten? Is er nu nog gevaar voor de malware?

Sowieso heel erg bedankt voor alle hulp die ik al gekregen heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft mijn bestanden normaal gezien wel opgeslagen, zo heb ik althans aangevinkt.

Kan ik deze bestanden zonder gevaar terugzetten? Is er nu nog gevaar voor de malware?

Het gaat hier waarschijnlijk om persoonlijke bestanden en die kan je normaal zonder problemen terugzetten.

Als je wil kan je na het terugzetten van je bestanden een nieuwe scan doen met AdwCleaner en het logje hier plaatsen.

Hoe is het gesteld met de internetsnelheid sinds de "recovery"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

# AdwCleaner v2.113 - Verslag gemaakt op 26/02/2013 om 19:30:37# Geactualiseerd op 23/02/2013 door Xplode# Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)# Gebruiker : Karen - KAREN-PC# Opstarten Modus : Normale modus# Gelanceerd vanaf : C:\Users\Karen\Desktop\adwcleaner.exe# Optie [Verwijderen]***** [Diensten] ********** [Files / Mappen] ********** [Register] ********** [browsers] *****-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16421[OK] Het register bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.-\\ Mozilla Firefox v [Onmogelijk de versie te verkrijgen]File : C:\Users\Karen\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\wm29bv8x.default\prefs.js[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.*************************AdwCleaner[R1].txt - [913 octets] - [26/02/2013 19:30:02]AdwCleaner[s1].txt - [850 octets] - [26/02/2013 19:30:37]########## EOF - C:\AdwCleaner[s1].txt - [909 octets] ##########Welke software raad je me aan om dit niet meer voor te hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.