Ga naar inhoud

Windows 8 : Enorme problemen met Microsofta account


amazone

Aanbevolen berichten

Spijtig dat er geen smiley is waar je een Windows 8 pc aan diggelen slaat!

Ik moet voor iemand een nieuwe Windows 8 pc op punt stellen.

In feite is alles me goed gelukt - Partities maken - bestanden overzetten - Backup enz.

Maar ik heb nu al 2 dagen problemen met Microsoft account.

Ik krijg de melding dat account geblokkeerd is.

Ik heb gevraagd code te verzenden via SMS maar dat gebeurt gewoon niet.

Vandaag ben ik er in geslaagd via email een code te krijgen om wachtwoord terug in te stellen.

Maar als ik de LOink aanklik krijg ik melding : er is tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw.

Op het Microsoft forum hierover staan heel veel dezelfde vragen maar geen antwoorden account deblokkeren - Microsoft Community

Wat mij ook opvalt is dat het emailadres, dat ik invoerde niet overeenstemt met wat ik nu zie

Ik voerde (naam gewijzigd) x in en krijg x te zien

aangepast door Kurtt
emailadres verwijderd om spam in je emailbox te voorkomen
Link naar reactie
Delen op andere sites

iEscape : ik gaf als voorbeeld een totaal onbestaande email!

Na 2 dagen gesukkel hebben ze mij eindelijk een sms met code gestuurd en ben ik erin geslaagd mijn account terug vrij te krijgen.

Het ging om een nieuwe account die ik moest aanmaken om toegang te krijgen tot het email programma in Windows 8.

Op de website van de Microsoft accounts zie ik dat enorm veel mensen problemen hebben.

Heel veel functies in Windows 8 werken niet zonder een Microsoft account. Ik vind dit echt opdringerig van hen.

Ik zie hier nog niet veel commentaar op Windows 8.

Ik heb redelijk wat ervaring met pc's (XP - Vista) en ben er tenslotte na 2 dagen in geslaagd de pc wat op orde te krijgen voornamelijk door dat account probleem.

Daarbij beschikte ik over mijn eigen pc om allerlei hulp te zoeken op het internet.

Hoe een onervaren gebruiker hiermee weg kan is mij een raadsel.

Zo wordt de pc geleverd met Norton Internet security. Dan moet je na enige tijd gaan betalen.

Ik heb die er af gegooid.

Tenslotte heeft Windows 8 een eigen security die voldoet.

Ontdek ik toevallig later dat Windows defender uitgeschakeld staat!

Voor mij is het probleem dus opgelost

aangepast door amazone
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het probleem dus opgelost

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.