Ga naar inhoud

CPU-gebruik gaat naar max als ik google chrome opstart


Aanbevolen berichten

Als ik via google chrome internet opzet dan vliegt mijn cpu de hoogte in met explorer is dit niet. CC gheeft schoongemaakt en MBAM heeft niks gevonden. Kunnen jullie eens kijken naar mijn logjes. Want de pc slaat zo zelfs vast terwijl ik gewoon in mijn favorieten klik om een site te openen. BV als ik facebook wil openen, dan hangt gelijk de pagina vast en moet ik heel lang wachten en vaak moet ik de pc gewoon met de knop uitzetten, want zelfs ctrl-alt-del werkt dan niet meer.[ATTACH]24372[/ATTACH]

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local;*.local

R3 - URLSearchHook: (no name) - {87775fdb-6972-41f9-ae51-8326e38cb206} - (no file)

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map :

C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis.

- - - Updated - - -

Hallo, we gaan de volgende tool inzetten. zoek.exe ®by smeenk

gentleman-smiley-emoticon.gif

Download zoek.exe naar het bureaublad.

  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • De knop "Options" is benodigd om de checkboxen tevoorschijn te halen.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
    startupall;
    filesrcm;
    shortcutfix;
    emptyclsid;
    chrdefaults;
    


  • Vink nu de onderstaande opties aan.


    • Auto Clean
    • Empty All Temp
    • Chrome Look
    • IE Defaults
    • Reset Chrome

    [*] Klik nu op de knop "Run script".

    [*] Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).

    [*] Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.

    [*] Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Windows Repair (all in one) van deze site: Windows Repair (All In One)

Installeer het programma.

Start het programma.

Windows 7 en Vista gebruikers rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Ga naar stap 3 en ga ermee akkoord dat SFC (System File Check) gestart wordt.

Daarna ga je naar Start Repairs en klik op start.

Selecteer de volgende items en klik op restart system when finished.

waio%20rep%20list.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik uitgevoerd, de health check (F9 bij start) geeft nu toch terug een groen vinkje aan. Is het hiermee nu opgelost of is het alleen maar een pleister tegen het bloeden en geeft mijn harde schijf het binnenkort helemaal op? Wat veroorzaak ook zo'n crashes? Is er niet iets waarmee ik de staat van de schijf kan controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een crash veroorzaakt kan ik niet zeggen, dat kan door vele dingen komen. Bovenstaande heeft een aantal dingen terug gerepareerd en dan kan heel goed de boel opgelost hebben.

Wat wil je precies controleren ?

Download speedfan http://speedfan.nl.malavida.com/d802-gratis-downloaden-windows

met dit programma kan je de temperatuur controleren en de fitheid van je schijf.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.