Ga naar inhoud

adobe reader


cloud

Aanbevolen berichten

Hierbij zou ik graag aandacht hebben voor het volgende probleem:

Ik heb een nieuwe instalatie (w7) gemaakt.

Nu heb ik zeer waarschijnlijk een reboot gemaakt zodat ik twee keer programfiles heb staan .

Een keer gewoon en een keer programfiles (x86).

Als ik Adobe Reader er opm zet danh komt hij in in (x86) terecht (dus onder de gewone program files).

Kan dit op enig manier problemen geven?

Ik ben al bezig geweest om (x86) te verwijderen maar dan wordt aan gegeven dat ik als "trusted installer" ingelogd moet zijn.

De volgende vraag is hoe ik dat moet doen omdat ik graag alleen de gewone program files er op wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik zeer waarschijnlijk een reboot gemaakt zodat ik twee keer programfiles heb staan .

Een keer gewoon en een keer programfiles (x86).

Als ik Adobe Reader er opm zet danh komt hij in in (x86) terecht (dus onder de gewone program files).

Kan dit op enig manier problemen geven?

Ik ben al bezig geweest om (x86) te verwijderen maar dan wordt aan gegeven dat ik als "trusted installer" ingelogd moet zijn.

De volgende vraag is hoe ik dat moet doen omdat ik graag alleen de gewone program files er op wil hebben.

Je zal een Windows 7, 64 bit versie geïnstalleerd hebben.

In de map program Files zitten dan alle 64 bit programma's die je installeert.

In de map program Files x86 vindt je alle 32 bit software terug.

Dus zoals Jean-Pierre al liet weten in bericht 2, zeker niet gaan prullen aan die mappen.

Via deze link kan je meer over 32 en 64 bit lezen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.