Ga naar inhoud

Pc met Windows 7 start niet door


Aanbevolen berichten

Tokkel direct op de F8 toets als je de PC herstart, je komt dan in een zwart scherm met witte letters.

Daar kies je voor laatst bekende juiste configuratie.

post-23245-1417705332,9006_thumb.png

Lost dat je probleem niet op kan je via een systeemherstelschijf opstartherstel uitvoeren.

Hoe je de schijf aanmaakt en opstartherstel uitvoert lees je in deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC is naar PC-winkel voor herstel

Niks van uw vorige raad hielp spijtig genoeg

Er kwam echt niks meer op t scherm en er was geen beweging in te krijgen

(Scherm was in orde en alle bekabeling ook)

Er was zelfs geen gebeep te horen en normaal gezien krijg je eerst zo ne zelftest en dan start Windows op maar er gebeurde gewoon NIKS

PC kreeg voeding dus dat was waarschijnlijk ook wel in orde.

Omdat de PC hier onmisbaar is dan maar besloten om hem naar PC-winkel te doen om zo vlug mogelijk te laten herstellen.

Ben curieus wat dazt nu weer gaat zijn hoor. Toch bedankt voor uw hulp Clarkie. K heb alvast weer veel bijgeleerd. :top::-)

Groetjes Linda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC-winkel zei een instabiel moederbord.

Ze hadden back-up moeten maken Kostprijs 72 euro! :thumpdown:xD

Thuisgekomen en PC aangesloten.

Nadien geprobeerd en het was weer net hetzelfde.

Geen beeps Geen selftest, Geen BIOS Gewoon NIKS! :dong:

PC is 1,5 jaar oud !

Morgen dus terug naar de PC-winkel.

Ik vermoed dat de uitleg "instabiel moederbord" wil zeggen dat ze de oorzaak niet exact kunnen bepalen :thumpdown:of heb ik het mis????

PC is normaal gezien nog in garantie (2 jaar) maar ik vrees ervoor of ze een nieuw moederbord willen steken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

PC opgehaald en thuis was het weer van hetzelfde Geen beweging in te krijgen

PC terug naar de PC-winkel gedaan en ze belden dat hij "klaar" was Mijne vriend is hem gaan ophalen Weer zeiden ze "instabiel moederbord" Er bleek volgens hen niks aan de hand te zijn. Mijne vriend heeft daar eens goed van zijn oren gemaakt met als resultaat dat hij PC terug mee heeft en dat hij zijn centen heeft terug gehad.

Thuisgekomen werkte de PC en tot nu toe heeft hij het niet meer gehad. Dus WAT er aan de hand was dat weten we niet hoor. Misschien gewoon een los draadje waar ze zomaar eens wilden aan verdienen. Ik vindt dat toch maar eigenaardig hoor.

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.