Ga naar inhoud

De beste instelling prestaties


kalalumba

Aanbevolen berichten

Wat zijn de verschillen van deze instelling prestaties, wat raden julie mijn aan voor deze laptop. De beste prestatie wens ik niet, dit is geen mooi uiterlijke voor vista.

Intel pentium duel-core processor 1.73 GHz / FSB 533 MHz

3 GB DDR II RAM geheugen 250 GB HDD (5400 rpm)

Intel Graphics Media Accelerator X3100 (Mobile Intel 965 Express Chipset Family)

post-2413-1417703751,9495_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kijkt hij naar je prestatie-indexes, en naargelang daarvan gaat hij bepaalde zaken in & uitschakelen.

Aangezien je 3 gig ram hebt zullen de meeste zaken wel ingeschakeld blijven, maar aangezien er een x3100 (onboard) grafische kaart in zit vermoed ik dat hij Aero gaat uitschakelen omdat die "nogal" zwaar is voor jouw videokaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kijkt hij naar je prestatie-indexes, en naargelang daarvan gaat hij bepaalde zaken in & uitschakelen.

Aangezien je 3 gig ram hebt zullen de meeste zaken wel ingeschakeld blijven, maar aangezien er een x3100 (onboard) grafische kaart in zit vermoed ik dat hij Aero gaat uitschakelen omdat die "nogal" zwaar is voor jouw videokaart.

Ik zal het eind deze week iets van laten weten, momenteel is deze laptop niet thuis. ;)

Maar alvast bedank voor de info.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey;

Toch even vermelden als je later zou willen uitbreiden met je RAM geheugen ik denk dan bijvoorbeeld aan 6 GB intern geheugen moet u wel je een 64 bit systeem gebruiken!! Maar wat je prestaties betreft je moet zelf zien hoe je ze exact wilt, als er iets nog niet duidelijk is ik help je graag verder wat de prestatie betreft....

Geholpen vergeet de bedankknop niet!!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptops hebben in bijna alle gevallen maar 2 geheugenbankjes, dus het zou dan 4 of 8 gig geheugen moeten worden (en de P965 chipset kan geen 8 gig aan voor zover ik weet).

Verder; tegen dat je 3 gig ram effectief nodig hebt kan je met de rest van het toestel ook niets meer aanvangen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey;

Toch even vermelden als je later zou willen uitbreiden met je RAM geheugen ik denk dan bijvoorbeeld aan 6 GB intern geheugen moet u wel je een 64 bit systeem gebruiken!! Maar wat je prestaties betreft je moet zelf zien hoe je ze exact wilt, als er iets nog niet duidelijk is ik help je graag verder wat de prestatie betreft....

Geholpen vergeet de bedankknop niet!!!

Grtz Bart

Op het einde van deze week laat ik zeker iets weten over de zogenoemde prestatie, we gaan eerst de proef op de som nemen, en dan kan ik verder oordelen, alvast bedankt voor de info Bart. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.