Ga naar inhoud

HP Quick Launch buttons


Riban

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

inderdaad, niemand een werkende oplossing

het antwoord van HP is altijd: batterij eruit, 1min "on-button" ingedrukt houden, en het zou gefixt moeten zijn...

niet dus

ben eens ten rade gegaan bij een pc winkel via een kennis, maar voorlopig ook daar geen oplossing...

ik denk dat HP hardwarematig een grote flop heeft begaan -__-

nu een oplossing van laatste hoop:

ik ken wel aardig wat van elektronica, ik zou de connector kunnen uittrekken, meten welke pin de aansluiting is van de wifi-knop, en deze dan het nodig signaal geven,

dit zou willen zeggen dat ik in mijn laptop moet gaan solderen etc. dus echt een oplossing van laatste hoop :D

benieuwd of er nog andere tips zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De driver voor de HP Quick Launch Buttons heeft als uitgavedatum 18/06/2010, maar op 20/06/2011 werd een firmware update voor de Quick Launch knoppen uitgegeven:

Fixes an intermittent issue where the capacitive touch button for the wireless LAN inadvertently activates

Heb je die reeds geïnstalleerd ?...indien niet: je kan hem hier downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het gek dat ik deze zelf nog niet gevonden had, het installatievenster ziet er anders uit dan bij de andere driverupdates en dergelijke... maar dit kan natuurlijk goed nieuws zijn! :)

ik kan niet dadelijk laten weten of het helpt want vandaag heb ik nog geen problemen gehad met de buttons, hun onaangename gedrag komt en gaat... :)

maar ik ga enkele dagen proberen en dan laat ik weten als het geholpen heeft

alvast van harte bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.