Ga naar inhoud

xxodd


Gast retsech

Aanbevolen berichten

Thnx :)

Ik heb dan een PC nodig die goed is voor... Alles eigelijk. Entertainment, gaming, en creaties maken, maar dan ook echt goed in die 3 die ik opnoemde. Het hoeft niet perse Crysis te zijn, als het maar de power heeft om het te spelen. Ik ben vanplan om er XP op te doen dus,

Heb je suggesties van losse dingen die ik hiervoor nodig zou hebben? Dan maak ik er een printje van en laat ik het door m'n maat bekijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aan de kast kan ik iets van uhm, 1200 euro aan kwijt. Dat moet toch goed zijn voor een Bioshock, AOE3 draaiende PC? Ik moet dan ook een goede monitor en keyboard enz erbij nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kast is Yannick iets meer in thuis, je zult toch een voeding nodig hebben van minimaal 500W schat ik zo.

De grafische kaarten zijn ook wel interessant. Dan moet je, als je voor ATI gaat, denken aan een Crossfire opstelling van bv Radeon.

Ben zelf ook een fanatieke gamer, kan qua toetsenbord de Logitech G15 aanraadden, het toetsenbord dat naast verlichte toetsen, ook een lcd-scherm heeft waarbij het mogelijk is te zien hoeveel munitie je nog hebt, en hoeveel je bv verschoten hebt. Ideaal voor gamen!

De muis ga je ook hard nodig hebben, voor serieuze klikpower. Ik kies de Logitech MX518, Optical Mouse. Dit is een muis met een resolutie van 1600 dpi, ofwel een geweldig reactievermogen en zweeft heerlijk over je beeld heen. Deze muis wordt door vele hardcore gamers gebruikt, waaronder ik zelf.

Persoonlijk zou ik qua cpu voor de dual core gaan. Tegenwoordig heb je al de E8500 met 3,16 Ghz cpu-speed. Als je er vanuit gaat dat ik Crysis very high draai met een E6600 (2,4 Ghz) dan zit je gebakken!

De overige componenten ben ik niet in thuis, daar heb je Yannick en andere experts voor :) Ben niet thuis in de AMD wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de kast zou ik eens serieus moeten gaan zoeken.

want meestal geld.. een stevige kast is zwaar... en als je hem mee wilt nemen naar bijvoorbeeld een LAN party is dat vervelend...

ik ben zelf een erg grote fan van Antec... en dan vooral de antec titan (darthia heeft deze ook)

deze is groot genoeg om alles te herbergen wat je maar wilt.. maar is wel zwaar... maar hij is oer sterk..

ik zat eens naar deze te kijken, is dat niet iets voor je?

verder valt er wel iets heel moois voor je in elkaar te knutselen :)

zal kijken wat ik kan doen met AMD-Ati, maar vergeet niet dat je met intel-Ati ook een erg mooie combo kan maken (zoals darthia al aangeeft)

is overklocken een must? kan ik een moederbord bij zoeken wat daar goed bij past en koeling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem net gebelt en hij noemde allemaal grafische kaarten, geheugen kaarten, alles op dat de mogelijkheid geeft om Crysis perfecto te spelen. Ik liet hem nog wat zien over die muis en keyboard, en hij zei dat dat goedkoper kan, zoals de: http://tweakers.net/ext/i/productsurvey/3736/2399.jpg

http://tweakers.net/ext/i/productsurvey/2188/1192.jpg

We hadden alles uitgerekend en en bij elkaar gaat het misschien rond de 1040 euro worden. Ik vroeg direct of je Crysis, B&W2, AOE3, BioShock en al die andere PC games ook kunt spelen, en hij zei dat dat makkelijk kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan inderdaad voor rond de 1000 euro wel een mooie pc samenstellen.

maar zat daar ook alle randapparatuur bij zoals een scherm?

neem aan dat je wel een "flink" scherm wilt hebben?

laat ik het zo vragen.. wat heeft/hebben je maat/jullie ongeveer samengesteld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles om direct aan de slag te gaan. Zoals een G15 gaming laptop, die muis die muis die Darthia me aanbood, en ja een goed scherm. Het is ook tot mijn verbazing dat ik zoiets voor 1000 euro compleet kan krijgen. Het is een widescreen LCD scherm, perfect voor perfect gamen.

Maar die professionaile verkopers willen ook winst maken met hun eigen producten dus geen wonder dat ze zo duur zijn he :P

Kortom: Alles om Crysis, AOE en al die games te spelen, perfect voor entertainment/development gebruik, en een keyboard/muis/monitor, dat alles voor 1100/1060...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.