Ga naar inhoud

xxodd


Gast retsech

Aanbevolen berichten

Gast retsech

Oke ik heb even met die maat van me gesproken en dit gaf hij me:

PROCESSORIntel Core2 Quad Q6600 S775 2,40GHzCHIPSETnVidia nForce 750i SLi / nForce 430iVIDEOnVidia GeForce NX8600GT-T2D512EZ

DVI Dual-link

HDTV Support

TV-out

Heat-Pipe CoolingAUDIORealTek ALC888 8 kanaalsWERKGEHEUGEN2GB DDRII 800MHz geheugen HARDDISK500GB SATA 7200RPM harde schijfOPTISCHE SCHIJF DVD +/- RW 20x rewriter met LightScribeCOMMUNICATIE10/100/1000Mbps LAN

54Mbps PCI WLAN adapter

XXODD mini-USB Bluetooth v.20 module met EDRIN-OUT POORTEN PS/2 Toetsenbord

PS/2 Muis

Parallelle poort

Seriële poort

DVI-aansluiting

4x USB 2.0 achterkant

2x USB 2.0 voorkant

1x IEEE1394 firewire

2x eSATA

RJ45 10/100/1000 LAN

Audio I/O (Line-in/Line-out/MIC achterkant)

Audio (Line-out/MIC voorkant )

CARDREADERinterne USB 35-in-1 cardreader voor: CFI,II /MDI,II /SM /MS /MS pro/ MS duo/ MS pro duo /SD / Mini SD /MMCI,IIOPTIONEEL draadloos BenQ multimedia keyboard en optische muis

TFT-schermGARANTIES2 jaar carry-in garantie, uitbreidbaar tot 3 jaar pick-up & return garantie

----------------

Ik doe er wel extra dingen in zoals een extra RAM kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

beetje vreemd dat jullie dit als een zware game pc zien..?

zou ik zo vrij mogen zijn om een game systeem voor je samen te stellen?

geef gelieve een budget op hiervoor, en welke onderdelen hier ten minsten in moeten zitten (denk aan een OS en aan andere rand apparatuur)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast retsech

Aan de kast iets van 600/700 euro.

Ik kan er in totaal 1100 voor kwijt maar ik heb ook nog een monitor enzo nodig weetje.

Maare,

Die maat van me... Hij heeft zelf ook een desktop (iets minder krachtiger) En crysis deed er best wel redelijk op. Helemaal AOE3, en B&W2, mijn droom games.

Hij zei dat de mijne krachtiger is, dus ik weet niet wat hij vanplan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat totaal bedrag is toch in een keer een hele klap minder dan het originele bedrag waar we mee begonnen zijn toen je nog een laptop wou!!

Dit bedrag, € 2.800,00 is wat nog haalbaar voor me is ivb met geduld enzbiggrin.gif

Alleen hopen dat het voldoende is voor wat ik hier opnoemde.

is dit omdat je niet kan wachten?

als je iets meer zou uit trekken voor je "kast" zeg die 1100 die je nu als totaal plaatje ziet (wat je totaal plaatje op ongeveer 1500/1600 brengt) dan heb je echt een zwaar game beest :)

dat is enkel een tip.. en dat is ook wat ik zelf van plan ben aan het einde van dit jaar.

ik geef je nu raad aangezien ik daar zelf ook problemen mee heb gehad.. ik heb tussendoor te vaak een "iets betere" pc genomen... en heb daar achteraf ( nu dus) erg veel spijt van gehad..

crysis zal niet snel meer HET zwaarste spel zijn (gezien ze aan deel 2 bezig zijn), andere producers zitten uiteraard ook niet stil.

het is uiteraard helemaal jou keuze...

maar als het kan zou ik er net dat beetje extra voor uit trekken en dan net iets langer wachten... je hebt dan wel in eens een veel machtigere machine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast retsech

Ik heb die Crysis2 bekeken en het ziet er ongelovelijk realistisch uit.

Het voordeel van een desktop is dat je hem weer kan vernieuwen right?

Ik heb het budget maar verlaagd naar 1100 euro omdat ik hem dan misschien in december al kan kopen. Als ik dat budget van 2800 euro doe ben ik een anderhalf jaartje bezig. Dus ja, ik kan niet wachten ^^

Als een 2800 desktop nou echt ZO goed zou zijn had ik het misschien wel gedaan. Maar het kan goedkoper. Ik bedoel, een crysis draaiende PC hoeft niet perse zo duur te zijn.

Kun je me een link van een product geven die ik wel kan gebruiken, Een "game beest" :P?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een game beest is een beetje mijn uitdrukking... een bak/beest van een pc is een pc die echt prestaties levert.. een computer waar je U tegen zegt ;)

een desktop kan je inderdaad gemakkelijk veranderen ja in de toekomst.

overigens.. als je net zo lang wacht als ik (tot december) dan zou ik nog even wachten met nu al samenstellen...

ik wacht expres tot het einde van het jaar gezien er dan een nieuwe lading video kaarten uitkomen... en er een nieuwe intel processor komt (de Nehalem) en die is serieus goed!!

probeer anders tegen die tijd een budget van 1500 euro opzij te zetten.. dan kan je inclusief scherm en andere een erg mooie pc neer zetten..

ik wil je hier niet pushen om iets duurs te kopen... ik wil alleen voorkomen dat andere mensen de zelfde fout maken als die ik gemaakt hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.