Ga naar inhoud

Windows Live Mail


koosr46

Aanbevolen berichten

Als ik Windows Live Mail aanklik om te straten dan zie ik gelijk de inbox en alles is ook gelijk te bekijken.

Ik zou graag willen dat dat pas gebeurt nadat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld heb.

Weet iemand of dat mogelijk is en zo ja wat ik in moet stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil dus Windows Live mail wel openen maar je wil niet dat het venster met de e-mails opent en dat er eerst een paswoord ingevuld wordt voordat de e-mails zichtbaar worden.

Ik gebruik WLM zelf niet maar vrees toch dat het niet mogelijk is.

Je kan wel met speciale software een programma beveiligen met een paswoord zodat het pas geopend kan worden door het ingeven van een paswoord maar of dat een goede oplossing is????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een add-on voor thunderbird en heet: profilepass-TB-RDF-0.7.17.xpi

waar ik dit voor doe gebruikte thunderbird ook, maar veel problemen met hotmail, vandaar de overstap naar wlm

- - - Updated - - -

Het gaat om een bekende, die ik help en als zij het icoontje Live Mail aanklikt dan komt er gelijk een scherm waar je alle mails kunt benaderen en dat vindt ze dus niets omdat haar kinderen ne kleinkinderen daar ook regelmatig over de vloer zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.