Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik weet niet of deze de zelfde aansluiting als de 8800 serie hanteert...

anders zouden de volgende een goede mogelijkheid kunnen zijn.

Thermaltake DuOrb

Arctic Accelero Xtreme 8800 (of zijn opvolger als die uitkomt... dit is echt een monster van een koeler)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je een superstille computer, dan is de Zalman Reserator 2 een must-have! De Zalman Reserator 2 is voor de koeling van Socket 478, Socket 754, Socket 775 en Socket 939/940 processoren gemaakt. De set bestaat uit een CPU koeler (ZM-WB4 Gold) Gold Plated Pure Copper 135 g met 3 bevestigingssystemen, een VGA-koelblok (ZM-GWB3), Radiator met koelribben en geïntegreerde pomp en een slang met aansluitingen.

koelt dus je processor en je grafische kaart.

die grote bak staat buiten je pc... dat zorgt voor de verkoeling

verder is het natuurlijk wel slim om een goede airflow in je kast te houden

door middel van een fan voorin en een achterin

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zeg ik... ik weet niet of deze sterk genoeg is om beiden te koelen.

je kan anders ook proberen de processor block te vervangen voor een graka block en zo je graka te koelen en niet je processor.

je kan ook proberen met wat extra slang er alsnog beiden mee te koelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso zou ik deze niet gebruiken.

120€ voor én een pomp, én een rad, én een koelblok voor je cpu kan echt niet veel zijn (zeker niet als de warmte van je cpu dan nog in je kast uitgeblazen wordt).

Als je naar waterkoeling zou willen gaan, dan moet je de componenten gewoon allemaal apart kopen & stuk voor stuk bekijken wat er ongeveer geschikt is voor jouw kaart/cpu. Reken trouwens op 1x120mm per cpu of grafische kaart als vuistregel.

Als je dus én cpu en grafische kaart wil koelen moet je toch naar een 2x120mm radiator gaan om het goed te kunnen koelen & ook nog wat stil te houden, anders gaat je niet lukken.

Koelers voor je harde schijven, je chipset & je voeding blijven natuurlijk nog steeds nodig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.