Ga naar inhoud

Voorwaardelijke opmaak kopiëren - lukt niet


sofiake

Aanbevolen berichten

Een vraagje mbt het bestand in bijlage :

In rij D heb ik een voorwaardelijke opmaak gemaakt zodat deze roze kleurt vanaf de datum een half jaar voor vandaag tot in de toekomst ligt.

Maar zodra ik in rij E een getal zet (dus zodra E > 0) , mag die opmaak wegvallen. (die opmaak is maar controle, maar die mag dus wegvallen van zodra ik in rij E een cijfer typ)

Hoe kan ik dit voor de ganse kolom E doen, zonder dat ik rij per rij moet gaan nieuwe regels ingeven ??

Ik heb al iets gelezen dat ik niet formule maar celwaarde zou moeten gebruiken hier op het forum, maar ik snap niet goed hoe ik dat dan kan kopiëren, dus enkel die opmaak. Als ik het probeer gaat hij de hele cel (dus ook de datum) kopiëren. Ik doe dus duidelijk iets fout.

Eigenlijk wil ik gewoon regel van D8 (en nu ook D9) kopieren voor de hele kolom E , maar dan steeds rekening houdend met de overeenkomstige rij. Dus D8 is afh van rij E8 , rij D9 moet afh zijn van rij D9 enzo ..

Alvast bedankt !

[ATTACH]25183[/ATTACH]

Test bestand elly.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.