Ga naar inhoud

Hitach Software Utility


Hitach

Aanbevolen berichten

Van hoog cpu bij mij dus geen enkele sprake,enkel het witte vlak waar de klok hoort te zijn maar is voor mij persoonlijk maar bijzaak.

[ATTACH=CONFIG]12008[/ATTACH]

Dan is het misschien de klok die op één of andere manier verantwoordelijk is voor het hoge cpu gebruik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een pentium 4 dual core processor.

Je hebt gelijk dat ik een oudere processor heb.

Maar wel een zeer goede processor dat al meer dan 8 jaar dag en nacht draait.

Zou je ook niet Windows type met bits type kunnen vermelden want dat zo goed zijn om hier mensen snel mee te helpen.

Bits type is toegevoegd. Hij staat achter de naam van het besturingssysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zie ik inderdaad wel.

Laatste versie van flash staat op mijn pc geinstalleerd maar zoals eerder gezegd stoort het mij persoonlijk niet hoor.

Voor andere gebruikers is het misschien wel storend.

Om Flash mogelijk te maken in het programma worden er 2 dll bestanden aangesproken. Wanneer men geen adminrechten of beperkte rechten heeft kan het programma de dll bestanden niet vinden met als gevolg je het swf bestand niet te zien krijgt.

Als laatste kan je misschien proberen: rechtermuisknop op het programma en vervolgens 'Eigenschappen' en dan naar 'Compatibiliteit' en vervolgens 'Dit programma asl Administrator uitvoeren' aanvinken.

Hopelijk nu meer geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.