Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of ik hier een antwoord op mag verwachten , maar we proberen het.

Ik heb een HP C 5380 All-in One printer .

Nadat ilk er nieuwe gevulde inktptronen had in gedaan bleef het resultaat net zo als toen ik dacht nu moet ik vervangen .

Dus wazige gedeeltes in de tekst .

Na printeronderhoud te hebben gedaan , komt de testpagina wel goed tevoorschijn .

Als ik dan weer een print ga maken moet ik er eerst 3 of 4 van maken voor ik er eentje heb die goed leesbaar is .

Maar nu is he zover , wat ik ook doe , er komen alleen maar totaal blanco papiertjs uit.

Terwijl hij wel net doet of er geprint wordt.

hebben jullie enig idee , want het kan toch niet zo zijn dat een printer na 4 jaar ,, op ,, is .

Geplaatst:

Nadat ilk er nieuwe gevulde inktptronen had in gedaan bleef het resultaat net zo als toen ik dacht nu moet ik vervangen .

Dus wazige gedeeltes in de tekst .

Bedoel je daarmee dat de inktpatronen hervuld worden?

Inktpatronen opnieuw vullen en namaakinktpatronen geven heel vaak aanleiding tot het probleem dat jij nu hebt.

Het enige dat je nu nog kan proberen vrees ik is originele inktpatronen installeren.

Geplaatst:

Ja, ze worden inderdaad gevuld ,bij een mannetje die dat al jaren doet en altijd heel goed .

Ook bij mijn vorige printer , en bij de buren die daar ook laten vullen nooit geen probleem gehad ,

Maar het vreende vind ik dat het nu van het ene op het andere moment helemaal blanco velletjes komen ., zelfs niet met een vlekje of stipje , echt net zo blanco als toen het papier in de lade ging .

Geplaatst:

Je kan eens de reinigingstips uit dit topic proberen, maar blijf er toch bij dat hervullen en het gebruik maken van namaakinktpatronen heel vaak voor problemen gaat zorgen en dat hoeft daarom niet direct te zijn.

Heb het zelf al aan den lijve mogen ondervinden.

Geplaatst:

HP cartridges navullen staat een beperking op. Je kan die niet oneindig blijven bijvullen.

Op HP cartridges staat ook een Chip , waar een bruikbaarheidsdatum is in geprogrammeerd. Als die bruikbaarheidsdatum overschreden is zijn de cartridges ook onbruikbaar.

Een goede tip als je nieuwe cartridges koopt, en zeker als je ze koopt in promotie. Controleer de vervaldatum op de verpakking.

Ook nooit wachten met navullen tot de cartridge volledig leeg is, want dan loopt men het risico dat de cartridge volledig uitdroogt en ook niet meer bruikbaar is.

Geplaatst: (aangepast)

Een andere vraag , want als ik deze printer op moetsturen en laten repareren ben ik waarschijnlijk duurder uit als dat ik een nieuwe koop .( je hebt tegenwoordig al printers vanaf € 50,00 )

En helemaal zoalsik het gebruik .Ik zoek nu dus een eenvoudige printer die alleen maar print, scant en copieeerd .

Verder hoeft er eigenlijk geen kleur in te zitten , want die gebruik ik nooit .Het moet ook geen laser printer zijn want die vullingen zijn weer erg prijzig .

maar een andere oplossing is wel een printer met kleuren , maar als de kleuren leeg zijn dan die gewoon niet vervangen , en alleen maar zwart gebruiken .

Dit is op het technische vlak en ik weet niet of dit mogelijk is .

ik weet niet of ik jullie in verlegenheid breng met deze vraag , maar ik hoor het wel .

aangepast door bernard
Geplaatst:
maar een andere oplossing is wel een printer met kleuren , maar als de kleuren leeg zijn dan die gewoon niet vervangen , en alleen maar zwart gebruiken .

Als je tegenwoordig een printer koopt en er zitten lege of geen inktpatronen in dan zal je printer niet meer werken.

Indien je niet via internet aankoopt kan je best naar een PC winkel gaan en daar de nodige info vragen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.