Ga naar inhoud

Wininit & Schannel


Aanbevolen berichten

Hoop dat het hier goed staat.

Ik heb weer veel fouten en waarschuwingen in het logboek staan.

Wil mij daar iemand mee helpen?

STAAN BIJ FOUT: SCHANNEL

De volgende melding van een onherstelbare fout is gegenereerd: 70. De interne foutstatus is 105.

STAAN BIJ FOUT:

De NVIDIA Update Service Daemon-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout.

WININIT STAAN WAARSCHUWING

Aangepaste DLL-bestanden worden voor elke toepassing geladen. De systeembeheerder moet de lijst met DLL-bestanden controleren en zorgen dat de bestanden gerelateerd zijn aan vertrouwde toepassingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lijkt het ons best dat je verder doorgaat in het topic op het andere forum. Daar was men al uitgebreid met uw probleem aan de slag. Hier zou men opnieuw van nul moeten beginnen en dat is - zowel voor u als voor onze medewerker - dubbel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Dank U wel Heer Kape, ik zal Uw raad opvolgen.

Dat andere Forum ben ik al heel lang lid van en Marieke heeft me in die tijd even goed geholpen als het PC Forum, het zou ondankbaar zijn als ik hen nu plotseling in de steek liet, en ondankbaarheid is niet mijn sterkste punt, ook al heb ik meer zwakke dan sterke punten, ben ook maar een mens.

Ik dank U en de andere Helpers hartelijk voor hun goede hulp.

Henry1960

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.