Ga naar inhoud

kan ik gegevens terug halen na een schijf te hebben geformatteerd te hebben


Aanbevolen berichten

Hallo

Weet iemand hier of het eventueel mogelijk is om bestanden terug te halen van een geformatteerde schijf?

Die pc was niet van mij en daar stonden nog foto's op waar ik niet van wist en die mochten niet gewist worden:dong:

Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is om deze terug te halen.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pc was niet van mij en daar stonden nog foto's op waar ik niet van wist en die mochten niet gewist worden:dong:

Kan je bovenstaande wat meer toelichten?

Van wie is de PC op dit moment?

Waarom werd er een format uitgevoerd?

Voor wie van wie zijn die foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

die pc was van een vriendin en daar we wat enige hardware aanpassingen hebben gedaan werd de schijf geformatteerd en de foto's stonden niet in de map afbeeldingen en vandaar heb ik daar geen verdere aandacht aan besteed. die vriendin wilde deze foto's graag nog laten afmaken vandaar mijn vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen om de bestanden terug te halen met Recuva (klik er op), bestanden die overschreven zijn kun je zo goed als verloren beschouwen, voor de niet overschreven bestanden maak je nog een kans...de handleiding van Recuva kan je bekijken als je hier klikt.

Nog een aan aantal andere mogelijkheden (freeware) voor datarecovery :

° Pandora Recovery

° Easeus Data Recovery (1GB gratis, nadien betalend)

° SoftPerfect File Recovery

Het lijkt me de moeite om al deze tools uit te proberen.

Let op : gebruik deze tools afzonderlijk, nooit meerdere tegelijkertijd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.