Ga naar inhoud

opstarten


guy223
 Delen

Aanbevolen berichten

na het probleem met afsluiten is het nu met opstarten

eerst komt dit bericht

uw voorkeuren kunnen niet worden gelezen

sommige functies zijn niet beschikbaar en wijzingen in voorkeuren worden niet opgeslagen

dan duurt het heel lang eer hij opstart

google chrome doet het ook niet meer ook niet na verwijderen en opnieuw downloaden

dank voor het antwoord

guy223

Link naar reactie
Delen op andere sites



Hallo guy223,

Druk de Windows toets en de E toets samen in. (SNP_2894099_en_v1 + E).

Kopieer in de adresbalk bovenaan volgend adres gevolgd door Enter: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\

Ga naar de map Default en wijzig deze in Backup default.

Probeer Google Chrome nu opnieuw te starten.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites


Chrome resetten lukt niet door enkel verwijderen en opnieuw installeren.

Om Chrome te resetten moet je Chrome verwijderen en dan het bestandje first run verwijderen in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application

Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het berichtje uw voorkeuren kunnen niet worden gelezen is dus niet enkel voor Chrome maar voor alle programma's die je wil opstarten?

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...