Ga naar inhoud

pagina word kleiner


agie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op dit moment heb ik een probleem met een site -die ik vaak gebruik - waarbij de pagina steeds

kleiner wordt.

Dit gebeurd alleen op deze site en niet met de andere en het is zéér lastig werken.

Kan ik hier zelf iets aan doen , of moet ik op de een of andere manier contact maken met deze site?post-25089-1417705426,9824_thumb.jpg

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

OOk nog even dit....ik krijg geen e-milmelding binnen als er eeen reactie van het PC-helpforum binnenkomt.

Hoe moet ik dit weer activeren?

- - - Updated - - -

De ctrl toets en tab op het + teken heeft het scherm gecorrigeerd, bedankt hiervoor!!!

Kan je me nog even helpen met de scherpte van de letters en de de vraag : hoe ik mijn e-mailmelding moet activeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen gezocht wat het probleem met de lettertype kon zijn en intussen het probleem kunnen oplossen en wil dit graag met jullie delen om andere in de toekomst mee te kunnen helpen.

De volgende stappen te volgen: open confugiratiescherm-persoonlijke instellling en aanpassen naar wens.

post-25089-1417705431,6955_thumb.jpg

Het heeft mij de oplossing gebracht! :shakehands:

post-25089-1417705431,6694_thumb.jpg

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet meteen een PC-, browser-, of website- gerelateerd probleem dus, maar eerder een persoonlijk probleem.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.