Ga naar inhoud

Laptop packerd bell oplader probleem ..


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een laptop packerd bell lj61 , ik heb probleem met mijn oplader als ik hem aansteek met mijn laptop en alles zit vast maar als ik klein beweging doet laadt da nie op ik doe wat boven en onder aan zijn kopje en daarna laadt die op als ik mij keer beweeg laadt die weer nie op en alles zit goe vast ..

wat zou mijn probleem zijn oplader of kweenie mss denk ik die plaats waar da je moet insteken ?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

De "oplader" is geen oplader maar een adapter.

Wanneer je iemand kent met een (100% !!!) identieke adapter kan je eens testen met een andere..mogelijk gooit de DC-plug in je laptop (zie afbeelding) roet in het eten.

Vanop afstand is dit niet zomaar vast te stellen, een bezoek aan een PC-hersteller zal duidelijkheid brengen.

post-20447-1417705427,143_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de specificaties van de adapter op de adapter zelf terugvinden: indien deze hetzelfde zijn en de connector is identiek zijn ze normaliter compatibel.

Mocht je twijfelen, post dan even de volledige type-aanduiding van beide laptops: meestal is dit vrij vlot te vinden op de onderzijde van de laptop, op de originele verpakking en op het factuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vraag en antwoorden samengevoegd in dit reeds bestaande topic omdat het over het zelfde probleem gaat.

Zo kan je ook gemakkelijker geholpen worden en blijft alles overzichtelijk.

- - - Updated - - -

Je hebt een nieuwe adapter gekocht, wordt de batterij van je laptop nu opgeladen?

Als de batterij onder een bepaald percentage komt wordt de laptop afgesloten.

De batterij moet dus opgeladen zijn om te gebruiken zonder kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.