Ga naar inhoud

Intel PROset Wireless


IE8

Aanbevolen berichten

Van Intel heb ik ‘Intel PROSet/Wireless SEStub Setup Program’ gedownload.

Bij het uitvoeren krijg ik de melding dat de oude versie eerst moet verwijderd worden (zie bijlage).

Nu weet ik niet waar die 'oude versie' te vinden is en hoe deze te verwijderen.

post-9391-1417705438,6585_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die melding gaat over een installatie van taalpakketten en heeft zeker en vast niks te maken met het installeren van die driver uit bericht 4.

Hoelang heb je die foutmelding over WIFI al?

Je zou een herstelpunt terug kunnen zetten van voor je probleem begon.

Hoe je dat doet in Windows 7 lees je in deze link.

Update: ik lees net je laatste bericht.

Heel raar dat je de driver van Intel nodig hebt ipv van de medion site zelf.

Heb je ooit zelf een herinstallatie uitgevoerd?

Vindt je de driver terug via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Ik ben bij Intel gaan kijken om na te gaan of daar soms een oplossing te vinden was. Daar heb ik 'Intel Drivers Update Utility Wireless' aangeklikt: dit online programma stelde vast dat er een update voor mijn driver beschikbaar was (zie bijlage: intel_support.jpg).

Bij het uitvoeren van dit bestand werd gevraagd de oude versie te verwijderen.

Ik vond echter 3 vermeldingen met Intel PROSet zie bijlage (zie bijlage: intel_proset.jpg) en wist niet welke te verwijderen. Ik heb ze een na een verwijderd en daarna teruggezet met systeemherstel omdat het update bestand telkens opnieuw vroeg 'de oude versie eerst te verwijderen'.

2. Dit is een relatief nieuwe laptop (van 2012) waar nog niets aan gewijzigd werd.

3. Deze foutmelding verschijnt sinds enkele dagen. Ik heb dan maar als voorlaatste redmiddel jouw aanbeveling ter harte genomen om een systeemherstel uit te voeren met als gevolg dat de foutmelding (voorlopig) niet meer verschijnt; indien dit zo blijft markeer ik deze vraag als opgelost.

In ieder geval heel erg bedankt om mijn vraag te willen behandelen.

post-9391-1417705439,2416_thumb.jpg

post-9391-1417705439,2544_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te vroeg victorie gekraaid: de foutmelding verscheen niet meer, maar ik had ook geen internetverbinding meer. Probleemoplosser meldde dat de hardware radioschakelaar moest aangezet worden, maar dit lukte niet (Fn + F2). Dan maar teruggezet naar laatste systeemherstelpunt: onmiddellijk terug internetverbinding en ... de foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te vroeg victorie gekraaid: de foutmelding verscheen niet meer, maar ik had ook geen internetverbinding meer. Probleemoplosser meldde dat de hardware radioschakelaar moest aangezet worden, maar dit lukte niet (Fn + F2).

Blijkbaar heb je wel vaker problemen met je draadloos netwerk.

Ga eens naar deze link wat betreft het probleem met die radioschakelaar, je hebt er toch zelf de oplossing geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.