Ga naar inhoud

Probleem met dualboot


Aanbevolen berichten

Hallo,

Een klasgenoot van mij heeft een probleem met zijn computer, hij heeft Windows 8 geïnstalleerd maar tijdens het opstarten krijgt hij ook nog de melding van Windows 7. (Dual boot)

Windows 8 draait goed, deze gebruikt hij ook standaard. Wanneer hij Windows 7 gebruikt krijgt hij een melding dat Windows niet erop staat(?). Het mapje Windows.old bevat slechts twee mappen, is het verwijderen van deze map (windows.old) misschien de oplossing voor dit probleem?

Hopelijk kan ik mijn klasgenoot helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dezelfde klasgenoot die op PCW+ en op Skype ook al door jou en anderen geholpen wordt Computer Forum - PC Web Plus ? Toon onderwerp - Duelboot.. Zo ja, kan je beter op ons collega-forum verder gaan met de hulp. Dubbel werk zou zowel voor de betrokkene, als voor alle helpers een beetje overdreven zijn. Er werden daar al suggesties gedaan en hier zouden we terug van het nulpunt moeten beginnen. Beetje gek, niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dezelfde klasgenoot die op PCW+ en op Skype ook al door jou en anderen geholpen wordt Computer Forum - PC Web Plus ? Toon onderwerp - Duelboot.. Zo ja, kan je beter op ons collega-forum verder gaan met de hulp. Dubbel werk zou zowel voor de betrokkene, als voor alle helpers een beetje overdreven zijn. Er werden daar al suggesties gedaan en hier zouden we terug van het nulpunt moeten beginnen. Beetje gek, niet ?

Daar reageren ze dus niet meer?

aangepast door Mark de Jager
Dubbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het is niet OK. Hij wordt er sjago van.
Laat hem dat dan eens in dat topic op PCW+ zetten, dan kan Duncan of iemand anders terug in gang schieten. Nu veronderstellen ze allemaal dat het OK is. Logisch toch !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar reageren ze dus niet meer?

Beste Mark,

Er is wel degelijk reactie gekomen, zowel van mijn kant wat reeds nog online staat als van de TS (janFJshk) die echt later een bericht heeft verwijderd.

Echter is er ook via Skype hulp aangeboden waarbij het topic niet is voorzien van de laatste ontwikkelingen omtrent het eerder gestelde probleem.

In mijn laatste bericht heb ik dan ook aangegeven om via het forum kenbaar te maken wat de TS heeft uitgevoerd en wat er is geadviseerd, zonder deze informatie blijft het probleem een onduidelijke zaak.

Daarbij is het onmogelijk om hulp te bieden als een duidelijke lees! recente probleemomschrijving ontbreekt.

Wanneer de TS (janFJshk) reeds opnieuw de huidige problemen omschrijft kunnen wij dit topic oppakken en tot een oplossing komen.

Aanvullend wil ik tevens nog even toevoegen dat het hulp geven via Skype, zowel de beantwoording van het oorspronkelijke probleem alsook de verdere voortgang van het probleem niet bevorderd. En dat wil zeggen dat essentiële informatie op het forum ontbreekt en hierbij is het betreffende topic dan reeds kansloos om verder hulp in te verlenen.

Vandaar dat we eigenlijk wel op ieder forum de "policy" hebben dat problemen alleen op het forum zelf behandeld worden, en niet ook via Skype, e-mail of andere wegen.

Nogmaals zodra de TS (janFJshk) op PCW+ in het topic Dualboot. de laatste problemen plaatst kunnen we daar verder gaan en het probleem afhandelen en verder onder de loep nemen.

Maar daarvoor moet er wel een recente probleemomschrijving aanwezig zijn, en moet het topic niet particulier via Skype of welke manier dan ook behandeld worden?

Gezien de screenshot die was gemaakt, en reeds is verwijderd is er ook aan huis bezoek geweest als ik het goed begrijp?

Met vriendelijke groet,

Maxstar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.