Ga naar inhoud

Gast zik3100

Aanbevolen berichten

Gast zik3100

Ik zoek een programma om uit de lijst om programma's te verwijderen ongeldige dingen te verwijderen.

Er zijn er namelijk een paar programma's die niet verwijderd kunnen worden omdat het programma al eens is verwijderd maar de naam staat nog wel in de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zik3100,

over welke lijst praten we hier (die in configuratie - software ?) en welke windows gebruik jij?

Meestal is het het makkelijkst van ze opnieuw te installeren en ze dan op een goede manier (vb met Revo Uninstaller) te gaan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zik3100

Het gaat over degene in configuratie.

Het os is windows 7 (64 bit).

En is er ook een optie als ik het programma niet opnieuw kan installeren (betalende software) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijkst is (als je het kan) een herstelpunt terugzetten van toen je het programma nog in gebruik had en het dan goed te gaan uninstallen. Als je het pas geleden verwijderde is dit een haalbare oplossing.

Anders vrees ik dat je het register moet gaan induiken - of het zou ook kunnen lukken met een programma als regseeker (freeware) - die je de optie geeft van 'slecht geïnstalleerde programma's' : als het dan daarbij vermeld wordt, kan je met die regseeker aan het werk gaan. Wellicht zijn er nog andere progs die het kunnen - maar wacht dan maar even mogelijke andere antwoorden af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zik3100

Het probleem is opgelost ik kon het programma toch nog downloaden met mijn oud account ook al was de licentie verlopen (ik kon het programma uiteraard niet gebruiken) .

Nu heb ik het dus op de juiste manier kunnen verwijderen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.