Ga naar inhoud

Meerdere emailadressen


Panda007

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb op mijn pc op kantoor Microsoft Outlook staan waarop ik mijn e-mails van het werk bekijk.

Ik ben ook zelfstandige in bijberoep en heb hiervoor een e-mailaccount bij Vistaprint.

Nu heb ik in Outlook een extra account aangemaakt om mijn mails van Vistaprint daar ook te kunnen bekijken en versturen. Nadat ik dit had ingesteld, begon Outlook alle mails die in het Postvak in van Vistaprint stonden te laden en werden zij gewoon tussen mijn andere mails gezet. Er is dus geen opsplitsing van de twee emailadressen.

Wanneer ik nu gewoon langs internet naar mijn Vistaprint-account ga, zijn alle mails daar uit de postvak in verdwenen! Weet er iemand hoe ik dit kan terugdraaien. Hoe ik deze mails dus terug in mijn Vistaprint krijg?

Kan er iemand me dan raad geven hoe ik het beste mijn accounts instel en beheer?

Ik heb dus twee zakelijke e-mailadressen, één van het werk en één van mezelf en ook heb ik een hotmail-account voor mijn private mails.

Ik zou deze graag alle drie in mijn outlook kunnen openen en versturen. Maar wel zodat ik ook nog via internet, wanneer ik niet op kantoor ben, al mijn mails (ook degenen die via outlook geopend en verstuurd zijn) kan openen. En opgesplits per e-mailadres.

Ik heb een Android smartphone en hier wil ik ook graag al mijn mails op kunnen openen.

Momenteel heb ik mijn zakelijke mails ingesteld op de standaard-emailapplicatie die op de smartphone stond.

Dit werkt goed, alleen kan ik enkel de verzonden emails zien die met mijn smartphone zijn verzonden en niet die ik via de pc heb verzonden. Kan dit anders?

De hotmail gebruik ik gewoon via de hotmail (outloo)-applicatie in dit werkt goed.

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites