Ga naar inhoud

wvdschee

Aanbevolen berichten

Met IEX10 openen facebook en youtube normaal. ik zet ze dan bij mijn favorieten verklein iex en versleep beiden naar het bureau blad om er daar een snelkoppeling van te maken. Dan openen ze beiden klein.????Oude verwijderen en nieuwe maken verhelpt dit niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee soorten snelkoppelingen op bureaublad. Eerste heeft eigenschappen_snelkoppeling-uitvoeren. reageerd ook goed op klein sluiten is klein openen en andersom.

Tweede reageerd niet op gemaximaliseert sluiten is helaas weer klein openen.

Onder eigenschappen staat webdocument i.p.v. snelkoppeling en ontbreekt de mogelijkheid om normaal of maximaal te laten openen.

Heb het ook via chrome geprobeerd.resultaat even slecht.

Het probleem zit hem dus denk ik in het feit dat de snelkoppeling geen echte snelkoppeling is.

Maar hoe maak ik dan een echte uit de favorieten van mijn brouwser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens het volgende:

Klik met de rechtermuisknop op een lege plaats van je bureaublad.

In het menu dat je dan krijgt ga je naar nieuw-> snelkoppeling.

Geef de gewenste URL in ( bijvoorbeeld: PC Helpforum - Gratis hulp bij computer problemen), klik dan op volgende.

Geef dan een gepaste naam in en klik op voltooien.

Hou er wel rekening mee dat je laatst gebruikte schermgrootte onthouden wordt en dus ook zo geopend wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.