Ga naar inhoud

You Tube slecht beeld


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een paar weken geleden een nieuwe laptop gekocht met windows 8. Sinds een paar dagen heb ik slecht beeld op you tube. Precies allemaal "kotjes". Na een tijdje wordt het beeld wel goed/scherp maar ik meen me te herinneren dat in het begin, toen ik de laptop net in mijn bezit had, het beeld meteen ok was als ik een filmpje startte op you tube.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de hardwareversnelling uitgeschakeld maar dat heeft niets geholpen.

Ook heb ik bij de fabrikant van mijn laptop (Medion) gekeken naar recentere stuurprogramma's maar niets gevonden daar.

Het is vreemd: als ik een HD filmpje kijk op youtube word het beeld pas scherp na een tijdje (exact 20 seconden!). Er is een soort van 'klik' (beeld verspringt een beetje) en dan wordt het beeld haarscherp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het want ik krijg hier maar weinig reacties op mijn posts.

Het is dus echt vreemd wat ik voorheb in youtube. De eerste 20 sec is het beeld wazig/onscherp en dan verspringt het als het ware naar een haarscherp beeld.

Heb via je link ook de andere tips bekeken van youtube maar niets dat me verder kan helpen. Ook heb ik de instellingen van m'n laptop nagekeken maar ook daar niets te vinden voorlopig.

Alles iemand raad weet, altijd welkom! Ms moet ik m'n laptop maar eens terug naar de fabrieksinstellingen terugzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.