Ga naar inhoud

bestanden delen in windows 8


SirJohn

Aanbevolen berichten

ok dit frustreert mij.

ik probeer nu al een tijdje het voor elkaar te krijgen om bestanden te delen tussen 2 computers.

dit lijkt nog ingewikkelder dan ik dacht.

voor de gemakkelijkheid heb ik nu zowel op me laptop als op mijn desktop beide windows 8 pro staan.

Dus mijn vraag is nu,

bestaat er een duidelijke tutorial die mij stap voor stap uitlegt hoe je binnen windows 8 bestanden deelt?

tutorials van schonepc liever niet want dat is zon chaotishe site.. en totaal niet duidelijk en overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om bestanden te delen in Windows 8 maak je best een thuisgroep aan.

Hoe je dat doet in Windows 8 lees je hier. (klik erop)

Nadien kan je gewoon in je verkenner de verschillende PC's in de thuisgroep terug vinden, je klikt erop en je kan zo aan de bestanden van de andere PC.

post-23245-1417705462,9835_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

nah ik heb alles precies zo gedaan zoals er gezegd is, maar ik kom er gewoon niet in.

ik krijg elke keer bij beide pc's zon probleem oplosser te zien.

die vervolgens geen 1 probleem oplost :hmpf: En ik weet toch zeker dat ik het goed heb gedaan

2J0NAey.png

- - - Updated - - -

die vervolgens geen 1 probleem oplost :hmpf:

ik weet toch zeker dat ik alles goed hebt gedaan.

hij ziet de gedeelde map wel, maar hij geeft mij geen toegang naar die map

- - - Updated - - -

als ik de probleem oplosser doorloop zegt hij dat de andere computer niet in het netwerk staat :confused:

aangepast door SirJohn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.