Ga naar inhoud

Canon Printer kan niet meer geinstalleerd worden op 1 bepaalde PC


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb op 1 besturingssysteem windows 7 x64 staan met een printer aangesloten. Die Canon printer begon hoe langer, hoe minder af te drukken. Ik heb dan de drivers verwijderd en de rest wat opgekuist maar een dag later vindt windows geen drivers voor die printer terwijl dat altijd goed ging. Sluit ik die printer aan op een andere windows 7 pc, via dezelfde kanbel, vindt hij in een oogwenk de drivers. Ik veronderstel dat er dus iets "te veel weg is" op mijn ene windows 7 zodat ik die printer niet meer kan installeren. Het installeren van de driver via de Canon site lukt ook niet Ik heb dus ook geen andere printer om mee te testen en vroeg mij gewoon af: Heb ik nog andere mogelijkheden waar ik dus nu niet aan denk om die printer terug te installeren?

Bedankt voor alle tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Canon printer begon hoe langer, hoe minder af te drukken. Ik heb dan de drivers verwijderd en de rest wat opgekuist maar een dag later vindt windows geen drivers voor die printer terwijl dat altijd goed ging.

Omdat een printer minder goed afdrukt hoef je al heel zeker geen drivers te verwijderen.

Blijkbaar heb je ook iets te veel verwijderd door wat op te kuisen.

Je kan een herstelpunt terug zetten, kies een datum van voor het verwijderen van de drivers.

Hoe je dat doet lees je hier.

Werkt je printer dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.