Ga naar inhoud

Thunderbird kan geen berichten verwijderen


Aanbevolen berichten

Als je foutmeldingen krijgt, kan je daar dan een afbeelding van maken en als bijlage toeveogen aan een volgend bericht.

Dan kunnen wij ons een idee vormen van wat er aan de hand is.

Dus ik downloade de file , installeerde het . PC herstarte en voltooide het hele proces . na herstarten kwam ik op dit scherm

post-25881-1417705470,1087_thumb.jpg

Windows normaal starten : Pc herstart gewoon en komt terug op dit scherm

opstartherstel : werkte niet : kan probleem niet automatisch oplossen met opstartherstel.

Dan heb ik cd van windows 7 ingestoken en systeemherstel naar het restore point voordat sp1 werd geinstalleerd.

Na het herstellen voltooid was kreeg ik eerst dit

post-25881-1417705470,1895_thumb.jpg

Als ik dan klikte op sluiten en dan op opnieuw opstarten startte mijn pc gewoon weer normaal op en kreeg ik dit :

post-25881-1417705470,24_thumb.jpg

. Hetzelfde verhaal als vorige keer dat ik het probeerde dus . :/

post-25881-1417705469,9646_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK

Doe maar op je eigen tempo en veel plezier bij je vriendin :-)

Dankjewel , ik ga nu vertrekken. Maar wou nog niet starten want als pc dan weer niet wil opstarten en heb geen tijd meer voor herstel ben ik een heel weekend geirriteerd :P ik kan mijn pc niet onhersteld laten :P Ook als ik vroeger problemen had waardoor hij niet meer opstartte of iets anders bleef ik heel de nacht op om te herstellen :P tot het gedaan was :P

Dankje en ik zal het zo snel mogelijk eens uittesten ik hou je op de hoogte

- - - Updated - - -

by the way , ik heb ook weer last van bluescreens vandaag. Als ik League of legends speel en doe tab-shift dan krijg ik bluescreen. al 2 maal. en bij bluescreen view komt er niks op van de bluescreen die ik had..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm - systeem en klik in de linkerkolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Open de tab geavanceerd en klik bij opstart en herstelinstellingen op de knop instellingen.

Onderaan bij foutopsporingsgegevens registreren moet je bestaand bestand overschrijven uitvinken.

Kies dan met het pijltje voor kleine geheugendump (128 kb) zoals op de afbeelding.

[ATTACH=CONFIG]25242[/ATTACH]

Bevestig met OK en nogmaals OK.

Sluit het configuratiescherm.

En dan is het nu wachten op de volgende BSOD; die hopelijk niet komt :-)

Bij een volgend BSOD doe je dan het volgende.

Start BlueSreenView op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer 2 bluescreens heel kort op 1. Eerst weer toen ik wou switchen van League of legends naar browser met shift-tab en dan bij herstarten terwijl pc opstarte en internet connectie op stelde wou ik meteen kijken naar bluescreen. Weer niks gevonden. Maar heb wel foto van 2de bluescreen want hij starte niet automatisch op na deze. post-25881-1417705475,9282_thumb.jpg

Misschien dat je door in te zoomen wat info kan uithalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de opstart en herstelinstellingen ingesteld zoals op de afbeelding in mijn vorig bericht?

Dan zou je normaal toch iets moeten zien bij blue screen view.

Deze bsod wijst in elk geval op een driver probleem maar uit de afbeelding kunnen we de schuldige niet afleiden.

Aangezien blue screen viewverstek laat gaan, proberen we een andere tool.

Download http://sysnative.com/0x8/BSOD_Windows7_Vista_v2.64_jcgriff2_.exe

1. Klik met rechts op BSOD_Windows7_Vista_v2.64_jcgriff2_.exe en kies voor als administrator uitvoeren.

2. Een CMD venster opent waarin de tool informatie verzameld over de computer.

3. Als de tool klaar is opent vanzelf Mijn Documenten en een tekstbestand en aanwijzingen.

4. Klik met de rechtermuisknop op de map Windows7_Vista_jcgriff2 en kies kopieren naar en klik op Gecomprimeerde (gezipte) map.

5. Voeg dit .zip bestand als bijlage toe aan een volgende bericht. Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.