Ga naar inhoud

Desktop aankopen


Aanbevolen berichten

Forumleden,

Waarvoor heb ik een PC nodig ? – Ik gebruik mijn computer vooral voor hedendaagse dingen. Internet, office, … Ik game niet echt maar ik zou toch graag een spel zoals WoW of GW2 (goed) kunnen draaien. Omdat ik graag terug zou herbeginnen met een character.

Wat is mijn budget ? – Ik had gedacht aan 850 euro. Is de computer 50 of 100 euro duurder is dit zeker geen probleem.

Een merkcomputer of een samenstelling ? – Na jaren zitten klooien met laptop en verschillende merken een samenstelling!

Ga ik overklokken ? – Nee, ik heb hier geen verstand van dus blijf ik daar ook vanaf.

Ga ik later upgraden ? – Nee

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? – Ze zijn op de markt om te gebruiken dus zou ik ze zeker graag gebruiken. Zeker een SSD schijf!

Ga ik zelf assembleren ? – Nee, ik laat dit over aan de professionals.

Heb ik een besturingssysteem nodig ? – Zie bijlage hieronder.*

Ga ik zelf installeren ? – Ik ga zelf installeren.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? – Behuizing met een goede airflow. Niks is lastiger dan een PC die veel te warm wordt en blaast als een gek, en heb een voorkeur aan Intel. Graag had ik een stille PC.

Heb ik nog randapparatuur nodig ? – Ik zoek een nieuw toetsenbord beetje ergonomisch gevormd. Deze hoeft niet bij het budget van 850 euro, en een Azerty klavier, en bedraad voorstel?

Heb ik specifieke wensen ? – /

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Ben afkomstig uit België maar ik zou graag bestellen bij Azerty. Hoor veel positieve reacties van hen

Ik heb hier een samenstelling gemaakt, wat vinden jullie hiervan?

Ben nog niet lang bezig met computers dus dit is een probeersel van mij.

Van computerkast twijfel ik tussen de “Antec one” of “Corsair carbide 300R” welke heeft jullie voorkeur?

*Enkele maanden geleden heb ik Windows 8 gekocht voor mijn computer. Enkele dagen nadien crasht mijn computer niks aan te doen. Ik heb de harde schijf eruit gehaald, deze geformatteerd en dit gebruik ik nu als externe harde schijf. Mijn vraag is nu of ik deze Windows 8 versie kan installeren op mijn nieuwe computer? Het is een OEM versie.

Ps. Krijgen Windows 8 gebruikers een update naar Windows Blue eens deze wordt gelanceerd?

Met vriendelijke groet,

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

SeaSonic is een erg gerespecteerd (maar jammer genoeg wat onbekend) merk in de voedingenwereld, dat is zeker van degelijke kwaliteit. Heel wat Corsair voedingen zijn eigenlijk SeaSonic modellen onder een andere naam.

Voor de grafische kaart is er inmiddels een opvolger geïntroduceerd, de GTX 760. Deze is echter - voorlopig - zo'n 50 euro duurder dan de GTX 660. Als je nog even kan wachten met de samenstelling, zullen de prijzen van de 760 kaarten wel wat dalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SeaSonic is een erg gerespecteerd (maar jammer genoeg wat onbekend) merk in de voedingenwereld, dat is zeker van degelijke kwaliteit. Heel wat Corsair voedingen zijn eigenlijk SeaSonic modellen onder een andere naam.

Voor de grafische kaart is er inmiddels een opvolger geïntroduceerd, de GTX 760. Deze is echter - voorlopig - zo'n 50 euro duurder dan de GTX 660. Als je nog even kan wachten met de samenstelling, zullen de prijzen van de 760 kaarten wel wat dalen.

Inderdaad ik ken de SeaSonic voeding ook als een gerespecteerd merk. Ik ken enkele personen die Seasonic gebruiken en er heel tevreden over zijn.

Wat de grafische kaart betreft, ik kan zeker wachten.

Hoelang duurt het voor er mooie prijsdalingen zijn?

En is het de moeite om te wachten?

Bedankt voor jullie antwoorden :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.