Ga naar inhoud

Back up probleem kan alleen C niet back uppen


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Windows 8 volledig terug opnieuw klaar en wil nu een nieuwe systeemkopie maken via w7 bestandsherstel en net zoals het hier op het forum door clarkie beschreven is.

Het probleem is dat ik niet de mogelijkheid heb om een keuze te maken welke stations ik in de back up wil,alle stations worden gelijk geselecteerd.

Ik heb 2 ssd's,1 met W7 zijnde schijf 0 op de foto en 1 met W8 zijnde schijf 1 op de foto.

Dan een externe hdd waar de back up systeemkopie moet komen te staan.

Zoals te zien is zit in de dvd drive de herstelschijf voor w8 die gemaakt is in w8 maar waar toch w7 op staat!

Wat moet ik doen om alleen van de schijf met w8 een systeemkopie te maken,

post-36459-1417705477,4735_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste xsilverwing.

Dit is al de tweede maal dat je dezelfde vraag plaatst op 2 verschillende fora.

De eerste maal ging het hierover.

http://www.pc-helpforum.be/f167/back-up-terugzetten-lukt-niet-ex-62356/

Windows 8 Back up terugzetten lukt niet ex.t schijf word niet gevonden - Minatica.be

De huidige vraag werd ook op het andere forum geplaatst.

Windows 8 Back up probleem kan alleen C niet back uppen - Minatica.be

Dit getuigt van weinig respect en vertrouwen in de medewerkers van de verschillende fora.

Gelieve voortaan je vragen te beperken tot 1 forum.

Onze medewerkers zijn vrij om te reageren op je vraag maar ik vrees dat je niet veel respons meer gaat krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze medewerkers zijn vrij om te reageren op je vraag maar ik vrees dat je niet veel respons meer gaat krijgen.

Als ik dan ook nog "mag" vaststellen dat een tip die hier gisteren (bericht 3) werd gegeven elders wordt "verkocht" als zijnde een eigen vondst, dan stopt inderdaad mijn zin om in dit topic nog verdere assistentie te verlenen en stel ik me de vraag wie hier nu wie aan het entertainen is... :dong:

Heb ook nog wat aan het zoeken geweest en kwam Macrium reflect tegen waar er goede recensies van te lezen zijn,is die ook aan te raden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie het niet kunnen hebben dat ik ook op andere fora dezelfde vraag stel dan is dat voor mij een bewijs dat jullie geen concurrentie dulden.

Voor mij is het op verschillende fora dezelfde vraag stellen geen kwestie van geen vertrouwen,maar om zoveel mogelijk al naar gelang de vraag verschillende dan wel dezelfde uitleg te krijgen.

Dat ik een tip van hier elders zou aanbrengen als eigen vondst is wat jullie er van maken.

Voor ik ergens een vraag stel heb ik al behoorlijk wat tijd besteed aan het zoeken op Google!

Het is als ik er niet uitkom of juist de mening van anderen wil hebben dat ik een vraag stel,en ik hou me graag van de domme omdat als je zelf afkomt met x of y je gegarandeerd toch nog iets anders voorgeschoteld krijgt.

Dat jullie die toch zoveel te doen hebben toch ook nog de tijd vinden om op andere fora identieke vragen te vinden zegt nog meer over jullie manier van doen en denken!Of is één van jullie ook stiekem daar een raadgever,

Trek jullie conclusies,sluit desnoods mijn account hier,maar mij verbieden of gebieden om enkel hier een vraag te stellen vind ik er over,dat is dictatuur!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ik ergens een vraag stel heb ik al behoorlijk wat tijd besteed aan het zoeken op Google!

Het is als ik er niet uitkom of juist de mening van anderen wil hebben dat ik een vraag stel,en ik hou me graag van de domme omdat als je zelf afkomt met x of y je gegarandeerd toch nog iets anders voorgeschoteld krijgt.

Voor een groot deel halen wij (en de medewerkers op andere fora) ook de informatie van het web met behulp van google.
Dat jullie die toch zoveel te doen hebben toch ook nog de tijd vinden om op andere fora identieke vragen te vinden zegt nog meer over jullie manier van doen en denken!Of is één van jullie ook stiekem daar een raadgever,
Er zijn inderdaad medewerkers die op meerdere fora actief zijn en dat is helemaal niet stiekem.

Als zij dan dezelfde vraag meermaals tegen komen, fronsen zij de wenkbrauwen en vragen zich af "wtf"?

Stel je even in hun plaats; hoe zou jij dan reageren?

Als jullie het niet kunnen hebben dat ik ook op andere fora dezelfde vraag stel dan is dat voor mij een bewijs dat jullie geen concurrentie dulden.
Wij hebben geen enkel probleem met concurrentie, integendeel want sommige van onze medewerkers zitten - zoals reeds gezegd - ook bij de "concurrentie"
Trek jullie conclusies,sluit desnoods mijn account hier,maar mij verbieden of gebieden om enkel hier een vraag te stellen vind ik er over,dat is dictatuur!!

Wij sluiten enkel accounts af op vraag van de leden zelf.

Wij kunnen (en zullen) je niet verbieden je vragen waar dan ook te stellen maar een aantal medewerkers hebben het moeilijk met jouw manier van werken.

Zij hebben dit laten weten en vandaar mijn reactie naar jou toe.

Mijn vraag om je te beperken tot 1 forum, was er misschien over maar het was niet de bedoeling om je te beledigen. Als dat toch het geval was, wil ik me daarvoor verontschuldigen.

Je moet echter wel begrijpen dat niemand graag dubbel werk doet en dat is wat er gebeurt bij jouw manier van werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet echter wel begrijpen dat niemand graag dubbel werk doet en dat is wat er gebeurt bij jouw manier van werken.

Als een medewerker ook actief is op een ander forum en hij weet zeker dat hij reeds een antwoord heeft gegeven op dezelfde vraag aan dezelfde persoon op een ander forum waar hij/zij ook actief is wie doet het dan zichzelf aan om dubbel te werken?

Ik kan niet weten dat hier of daar dezelfde aan het werk is toch niet als die onder verschillende namen actief is?!

Het staat iedereen vrij om overal dezelfde vraag te stellen,wie er dan dubbel of niet op antwoord is zijn zaak,maar ik zal jullie hier niet meer lastigvallen met dubbele vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.