Ga naar inhoud

veranderen van naam


stef1

Aanbevolen berichten

Ik heb een notebook gekregen van mijn zoon en heb alles geinstalleerd zoals het hoort en het werkt ook nog naar behoren , alleen de naam van mijn zoon kan ik niet veranderen bij het opstarten er wordt steeds gezegd

Notebook Alain dit was de vorige bezitter . Ik zou dit willen veranderen in mijn naam zijnde Stefaan .

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZOEK DEKKING !...de PC's vliegen je blijkbaar rond je oren: nu krijg je een laptop van je zoon en hier kreeg je ook al een PC van een vriend.

Je moet dan wel twee keer een naam veranderen, maar met dergelijke giften kan je niet anders dan gelukkig zijn...xD

Of...is dit een dubbele post ? ? ?... :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Warm of koud water, dat maakt me niets uit...waar het hier wél om gaat is het feit of het in dit nieuwe topic van jou al dan niet over hetzelfde "probleem" gaat ?... :hmmmm:

Dus graag een antwoord op DIE vraag ?...water is trouwens schadelijk voor PC's...xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt me inderdaad een dubbelpost te zijn zoals eerder aangehaald.

Je zal verder geholpen worden met je probleem in je eerste topic. :-)

Indien dit toch over een andere computer gaat en de gegeven oplossing en je andere topic hier niet helpt, laat me dan maar iets weten per privé bericht zodat deze topic terug geopend wordt.

Lees ook eventjes de forumregels na als je wil.

Om het voor iedereen overzichtelijk te houden, wordt dit topic afgesloten.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.